Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura medicala in cadrul proiectului ?Modernizarea ,Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Orasenesc Bals?


Anunt de participare numarul 127714/06.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BALS
Adresa postala:  STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Localitatea:  Bals, Cod postal:  235100, Romania, Punct(e) de contact:  OCTAVIAN OLTEANU, Tel. 0249450145, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0249450145, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura medicala in cadrul proiectului ?Modernizarea , Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Orasenesc Bals?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriu Spital orasenesc Bals
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie aparatura si echipamente medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
33111000-1-Aparate de radiologie (Rev.2)
33155000-1-Aparate de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipamente medicale? Lot 1, aparate de radioterapie, mecanoterapie, electroterapie si fizioterapie ? Lot 2, aparate de radiologie? Lot 3Masini de procesare a datelor ? Lot 4
Valoarea estimata fara TVA: 2, 995, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val gar de part: 33100000-1?Lot1:40.285lei;33155000-1?Lot2 5.560lei;33111000-1?Lot 3 13.440lei;30210000-4?Lot 4:630leiGar de buna executie: 5%din pretul contr, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Informatii privind cifra medie de afaceri: declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat, 2008, 2009, 2010. Valorile vor fi exprimate in lei.
Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata exclusiv din furnizarea unor produse similare cu cele aferente loturilor obiect al procedurii egala cu :33100000-1 ? Lot 1 ? 4.028.550 lei, 33155000-1 ? Lot 2, - 556.080 lei
33111000-1 ? Lot 31.344.000 lei
30210000-4 ? Lot 4, - 63.000 lei
Bilant contabil. Situatia financiara: Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, respectiv2008, 2009, 2010 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii: Cerinta minima:
Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se va prezenta in original Anexa 7.2.2.12G.Informatii privind experienta similara: 1)Experienta generalaOfertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a 1( unu ) sau mai multor contracte reprezentand furnizarea de produse similare aferente fiecarui lot, dupa cum urmeaza: Lot 1 ? experienta similara in valoare de? 2.014.275 lei dovedita prin unul sau mai multe contracte avand ca obiect produse similare cu cele ce alcatuiesc lotul din prezenta proceduraLot 2, - experienta similara in valoare de ? 278.040 lei, dovedita prin unul sau mai multe contracte avand ca obiect produse similare cu cele ce alcatuiesc lotul din prezenta procedura
Lot 3 , - experienta similara in valoare de ? 672.000 lei, dovedita prin unul sau mai multe contracte avand ca obiect produse similare cu cele ce alcatuiesc lotul din prezenta procedura
Lot 4, - experienta similara in valoare de- 31.500 lei, dovedita prin unul sau mai multe contracte avand ca obiect produse similare cu cele ce alcatuiesc lotul din prezenta procedura
Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor: Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, sau echivalent pentru gama de produse solicitate.
Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
Documentul care dovedeste conformitatea cu standardul SR EN ISO 9001.Informatii privind sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale: Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale conform OHSAS 18001, sau echivalent.
Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
Documentul care dovedeste conformitatea cu standardul OHSAS 18001 trebuie prezentat in copie legalizata.Informatii privind sistemul de management de mediu: Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemului de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S92-150788din13.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 12:00
Locul: str. Nicolae Balcescu nr.14 Bals Olt- sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti op ec
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR- Modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Orasenesc Bals, Olt
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala:  str. Nicolae Balcescu nr.14, Localitatea:  Bals, Cod postal:  235100, Romania, Tel. 0249450145, Email:  [email protected], Fax:  0249450145
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer