Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aparatura medicala ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?


Anunt de participare numarul 147190/11.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LANG, Tel. +40 254550977/+40 254550760, Email: [email protected], Fax: +40 254550977/+40 254550760, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura medicala ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud. Hunedoara, Orasul Petrila str T. Vladimirescu nr. 2
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de aparatura medicala pentru proiectul ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?- livrare, instalare, montare, punere in funtiune, instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de aparatura medicala pentru proiectul ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?- livrare, instalare, montare, punere in funtiune, instruire personal.
Valoarea estimata fara TVA: 3.216.176 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 216, 176RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura este: 32.000 lei (50% pentru IMM-uri conform Legii 346/2004). Daca garantia de participare va fi constituita intr-o alta moneda, pentru conversia acesteia se va avea in vedere cursul de schimb BNR, de la data de 01.11.2013.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire(conform art.86 din HGR nr. 925/2006): 1.In numerar la casieria Primariei Orasului Petrila, 2.Prin OP in contul RO79TREZ3685006xxx003077 deschis la Trezoreria Petrosani, cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor3. prin fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor4. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalGarantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv daca constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ordinul de plata sau instrumentul de garantare prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de catre un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluisuma de 6.996, 17 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de produse va fi de 10 % din suma contractata fara TVA (5%din suma contractata fara TVA, in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de produse (conform art.90 din HGR nr. 925/2006): A)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respecvtiv daca constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.B) lichiditati depuse la caseria Primariei Orasului PetrilaC) Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local Petrila si Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POR 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (art.180 din ordonanta) - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator/asociat, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006 (Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre asociat, daca este cazul.
Tertul sustinator, va depune o declaratie prin care sa demonstreze neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, c1 , d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 3 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator/asociat/ subcontractant, daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-Primar, Jurca Vasile-viceprimar, Jr. Vargatu Toma-Secretar, Jr. Popescu Elisaveta-jurist si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitate, ing. Dreghiciu Nicolae-Director tehnic, Ing. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Dragomir Bianca-membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Petrilean Mihaela- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ing. Preda Lucian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ec. Burdea Adriana- membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Ciprian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ing. Iancu Roberta- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Olar Cristina- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor. Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt consilierii din Consiliul Local al orasului Petrila, judetul Hunedoara, si anume: Aleznauer Victor, Dragomir Doina, Balanesc Doinita Maria, Benke Zoltan, Ghiura Doru, Boanta Doru Daniel, Bobar Gheorghe, Burdea Adrian, Jacota Ana Maria, Matei Ilie, Padure Constantin, Preda Cornel, Scarisoreanu Ionel, Simion Ion Vasile, Turcas Florin Aurel, Visanescu Daniela Stefania, Temneanu Ion, Heljiu Marius Nicolae.Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 4 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic. (Formularul 5 din Sectiunea Modele de Formulare)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Cerinta minima obligatorie: Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazuttermenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Informatiile cuprinse in certificatul constatator prezentat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii privind autorizarea activitatilor de import, depozitare si comercializare, verificare si punere in functiune de dispozitive medicaleemisa de Ministerul Snatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale conform Legii nr. 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 1636/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Sau
Autorizatie producator dispozitive medicale, in cazul in care ofertantul este producator
Modalitatea de indeplinire: Aviz de functionare pentru activitati de import, depozitare si comercializare, verificare si punere in functiune de dispozitive medicale emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale conform Legii nr. 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 1636/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Sau
Autorizatie producator dispozitive medicale, in cazul in care ofertantul este producator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185, alin. 1, lit. ?c? din O.U.G. nr. 34/2006
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei anisa fie cel putin egala cu 6.000.000 lei (exclusiv TVA).
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea
infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera
indeplinita in mod cumulativ.
Formularul 6 din Sectiunea Modele de Formulare - Fisa de ?Informatii generale?, se va prezenta obligatoriuin cadrul documentelor de calificare depuse pentru sesiunea de deschidere a ofertelor, chiar daca ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin (4) din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii trei ani, (31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente D.G.F.P.), in copie semnata si stampilata "conform cu originalul";
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin
prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului 6 din Sectiunea Modele de Formulare - Fisa de ?Informatii generale?, completat.Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR: ANUL CURS EURO20104, 2099 lei/euro20114, 2379 lei/euro20124, 4560 lei/euroOfertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012Formularul 7 din Sectiunea Modele de Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari din care sa rezulte ca a furnizat aparatura medicala la nivelul unui contract maxim 3 contracte a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 3.200.000 lei fara TVA, insotita de certificate sau documente emise sau contrasemnate de catre autoritate sau client beneficiar.Pentru echivalentul in alta valuta se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR .
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispun sau al carui angajament de participare a fost
obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza:
-personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea, punerea infunctiune si instruirea personalului utilizator al achizitorului, (minim 1
persoana)
-personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie (minim 1 persoana).
Se vor anexa:
- declaratie de disponibilitate
-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat (de exemplu: certificate de instruire, traning etc.) a personalului decare dispune.
In cazul indisponibilitatii la executia contractului a unor persoane dintre cele nominalizate, acestea vor fi inlocuite numai cu persoane care indeplinesc cerintele de calificare minimale solicitate pentru resursele umane respective (pentru functia respectiva) si numai cu notificarea prealabila si acceptul autoritatii contractante.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
- Declaratii de conformitate/ certificate de calitate/ certificate de conformitate
Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale si
umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.
Cerinta obligatorie:
Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora
Subcontractantii care vor fi nominalizati in oferte trebuie sa completeze cu propriile date:
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
-vor prezenta certificat constatator emis de ONRC
Subcontractantii nu au dreptul de a depune oferta proprie in cadrul ofertei.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi
subcontractari, faranotificarea prealabila si acceptul Autoritatii Contractante.
Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana cf. art 190 alin. (1) din OUG 34/2006 .In acest caz se vor prezenta documente justificative pt resursele ce fac obiectul sustinerii tehnice: angajament ferm de sustinere, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Informatii privind asociereaIn cazul in care mai multi asociati depun o oferta comuna, acestia vor trebui sa declare partea/partile din contract ce vor fi indeplinite de fiecare in parte, liderul asocierii si sa prezinte imputernicirea acestuia. Ofertantii vor prezenta un acord de asociere in original sau copie legalizata.
Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Acordul de asociere prezentat trebuie sa contina cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, Imputernicirea liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata
castigatoare, asociatul care va raspunde de raporturile financiare instituite cu autoritatea contractanta (urmare a derularii contractului de servicii).
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitatea economico financiara si tehnica se vor considera indeplinite prin cumul.
Standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national si in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii (ISO 9001:2000 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formular 8 din Sectiunea Modele de Formulare )insotita de certificate sau documente emise sau contrasemnate de catre autoritate sau client beneficiarDeclaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani (Formular 11 din Sectiunea Modele de Formulare ).Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract (Formular 12 din Sectiunea Modele de Formulare ).Se vor prezenta CV-urile semnate sicopii dupa documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat (de exemplu: certificate de instruire, traning etc.) a personalului de care dispuneDeclaratie de disponibilitate si angajament (Formular 13 din Sectiunea Modele de Formulare )Declaratii de conformitate/ certificate de calitate/ certificate de conformitateDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- Formular 14Acord de subcontractare - Formular 15Formularul 16 din Sectiunea Modele de FormulareAcord de asociere-Formular 17Formular 18 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraPrezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si emise de organisme acreditate la nivel national si in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii (ISO 9001:2008 sau echivalent)In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A.a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: PRETULb) valori limitapana la care pretul poate fi imbunatatit, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista valori limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare, informatii referitoare la: pozitia pe care o ocupa in clasamentd) informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: I. Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatieII. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem? In vederea realizarii acestei etape, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractantaf) Alte precizari: I. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1II. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa transmiterea invitatieiIII. Durata rundei de licitatie electronica: 1(una) zi lucratoareIV. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica prin invitatia de participare duratele mentionate precedentg) Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din Formularul?Scrisoare de inaintare?. Informatiile disponibilepentru conectare si inregistrare la http: //www.e-licitatie.roB.a) Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art.200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art 169 alin 2 din OUG 34/2006b) Dupa runda de reofertare, se solicita operatorilor economicisa trimita autoritatii contractante, prin fax la nr. 0254/550760 si/sau prin e-mail(semnate, stampilate si scanate), in termen de 24 de ore, si ulterior si in original, formularul de oferta cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la Modul de prezentare a propunerii financiare din prezenta documentatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 10:00
Locul: Sediul Primariei orasului Petrila din str. Republicii nr. 196 oras Petrila judet Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?MODERNIZAREA CABINETELOR DE SPECIALITATE AMBULATORII DIN CADRUL CENTRULUI DE SANATATE MULTIFUNCTIONAL PETRILA?PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007-2013AXA PRIORITARA3. Imbunatatirea infrastructurii socialeDOMENIUL DE INTERVENTIE3.1 ? Reabilitarea /modernizarea/ echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca pe parcursul indeplinirii contractului se constata faptul ca anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerintelor prevazute in caietul de sarcini, se va rezilia unilateral contractul printr-o simpla notificare si se va demara angajarea raspunderii contractuale.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, decatcu subcontractanti care sa indeplineasca cerintele minime prevazute in documentatia de atribuire, si doar dupa notificarea prealabila si obtinereaacceptului autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui expertii cheie nominalizati in oferta, decatcu experti care sa indeplineasca cerintele minime prevazute in documentatia de atribuire, si doar dupa notificarea prealabila si obtinereaacceptului autoritatii contractante.In cazul in care AM POR va aplica corectii contractului de produse pe motivul inlocuirii subcontractantilor si/sau expertilor cheie, acestea vor fi suportate de catre furnizor.Daca pe parcusul derularii contractului, finantarea proiectului este oprita, contractul de produse se va rezilia unilateral printr-o simpla notificare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, dupa etapa finala de licitatie electronica, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 2562 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul Primariei orasului Petrila
Adresa postala: str. Republicii, nr. 196, Localitatea: Petrila, Cod postal: 335800, Romania, Tel. +40 254550760, Email: [email protected], Fax: +40 254550977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer