Licitatie Publica - Aparatura medicala si de laborator
Anunt de participare numarul 68694/12.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii - Patrimoniu, Tel.021/3180736, In atentia: Dinu Magdalena, Email: [email protected], Fax: 021/3180736, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura medicala si de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central UMF Carol Davila B-dul Eroii Sanitari nr. 8 sector 5 Bucuresti / Catedrele beneficiare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Scaun ORL automatic; 2.Scaun ORL hidraulic; 3. Trusa pedodontie; 4. Amalgamator; 5. Trusa endodontie; 6. Motor cu piesa de mana; 7. Apex locatoare digitale; 8. Sistem de obturare a canalelor; 9. Trusa odontoterapie; 10. Camera intraorala cu monitor; 11.Micromotoare tehnica dentara cu inductie; 12. Trusa clesti de ortodontie; 13.Trusa profilaxie; 14. Trusa ortodontie; 15. Air flow; 16. Camera video intraorala cu monitor; 17. Trusa profilaxie; 18. Trusa laborator; 19. Aparat de ascutit instrumentar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
38436500-5-Amestecatoare mecanice (Rev.2)
42611000-2-Masini-unelte cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Scaun ORL automatic - 1 buc; 2.Scaun ORL hidraulic- 1 buc; 3. Trusa pedodontie-10buc; 4. Amalgamator-2buc; 5. Trusa endodontie-5buc; 6. Motor cu piesa de mana-4buc; 7. Apex locatoare digitale-4buc; 8. Sistem de obturare a canalelor-1buc; 9. Trusa odontoterapie-10buc; 10. Camera intraorala cu monitor-2buc; 11.Micromotoare tehnica dentara cu inductie-6buc; 12. Trusa clesti de ortodontie-20buc; 13.Trusa profilaxie-2buc; 14. Trusa ortodontie-5buc; 15. Air flow-6buc; 16. Camera video intraorala cu monitor-1buc; 17. Trusa profilaxie-1buc; 18. Trusa laborator-1buc; 19. Aparat de ascutit instrumentar-1buc
Valoarea estimata fara TVA: 204, 411.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip.tot.3810Ron. Garantia de participare se poate constitui si partial pe fiecare lot in parte conform documentatiei de atribuire.Gar.buna exec.-10% din val.ctr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contr.va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara D.G.F.P.C.F.S (original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu toate mentiunile in copie legalizata sau original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani;Documente emise de organisme acreditate care certifica sistemul calitatii - ISO producator sau echivalent. Autorizare livrare produse - tradusa in limba romana. Aviz de functionare din partea Ministerului Sanatatii.Marca CE sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35030/12.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 10:00
Locul: Rectoratul UMF Carol Davila Bucuresti, str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii Serviciului Achizitii-Patrimoniu, CIS, reprezentantii societatilor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un atac al autoritatii contractante pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala: Rectoratul UMF Carol Davila Str.Dionisie Lupu, nr.37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel.0213180726, Fax: 0213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2008 16:33