Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATURA PT.LABORATORUL TERITORIAL DE ANALIZA A DROGURILOR SI A PRECURSORILOR DE DROGURI DIN CADRU I.P.J. CONSTANTA


Anunt de participare numarul 29949/29.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA
Adresa postala: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900950, Romania, Punct(e) de contact: MADALINA IOAN, Tel.0241/691270;619776;617133, Email: [email protected], Fax: 241/617133, Adresa internet (URL): http: //ct.politiaromana.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APARATURA PT.LABORATORUL TERITORIAL DE ANALIZA A DROGURILOR SI A PRECURSORILOR DE DROGURI DIN CADRU I.P.J. CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.P.J.CONSTANTA, CONSTANTA, SOS.MANGALIEI NR.207
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APARATURA PT.LABORATORUL TERITORIAL DE ANALIZA A DROGURILOR SI A PRECURSORILOR DE DROGURI DIN CADRU IPJ CONSTANTA, impartit pe loturi: LOT 1 = SPECTROMETRU IN INFRAROSU CU TRANSFORMATA FOURIER (FT-IR); Lot 2 = CROMATOGRAFE; Lot 3 = MIC ECHIPAMENT DE LABORATOR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253300-1 - Spectrometre (Rev.1)
33253220-6-Cromatografe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: SPECTROMETRE = 1cpl;
LOT 2: CROMATOGRAFE = 1cpl;
LOT 3: MIC ECHIPAMENT DE LABORATOR:
- balanta analitica=1buc;balanta de precizie=1buc;cantar ind.cu platforma=1buc;etuva termoregrabila=1buc;baie ultrasonica=1buc;nisa chimica aspiranta=1buc;stereomicroscop=1buc;lampa UV=1buc;taietor placi TLC=1buc;PH-metru=1buc;subler digital=2buc.
Valoarea estimata fara TVA: 591, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.10.2007 pana la 10.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 4500 lei, din care: LOT 1 = 1400 lei; LOT2 = 2500 lei si LOT 3 = 600 lei. Garantie de buna executie in cota de 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plati: ordine de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in art.180 si 181 din OUG 34/2006; - Certificate constatatoare din care sa rezulte obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor; - Cont deschis trezoreria statului cf.OG120/1999.
- Certificate constatatoare si de inregistrare eliberate de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Ultimul bilant contabil depus si inregistrat la organele competente pe anul 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr.23437/24.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 13:00
Locul: I.P.J.CONSTANTA, SERV.LOGISTIC, CTA, BDUL MAMAIA NR.106, COD 900950, TEL 0241/617133
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.P.J. CONSTANTA, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: BDUL MAMAIA NR.106, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900950, Romania, Tel.0241/611364
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer