Licitatie Publica - Aparatura si echipamente de laborator
Anunt de participare numarul 136849/23.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor nr. 5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mandragiu, Tel. +40 2524651, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 2520061, Adresa internet (URL): www.iispv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aparatura si echipamente de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IISPV: Str. Campul Mosilor, nr. 5, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de aparatura si echipamente necesara pentru dotarea si utilarea laboratoarelor din cadrul I.I.S.P.V, in vederea desfasurarii activitatii analitice de laborator, respectiv: serviciul de nutritie animala si contaminanti, chimie si radioactivitate, precum si serviciul de microbiologie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433100-0 - Spectrometre de masa (Rev.2)
38436600-6-Omogenizatoare prin imersie (Rev.2)
42912310-8-Aparate de filtrare a apei (Rev.2)
50410000-2-Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare a unui numar de 4 loturi care cuprind aparatura si echipamente, conform ANEXEI B (SEAP). LOT 1 - Sistem videodocumentare cu procesor imagine si softuri aferente ? 1 buc: LOT 2- Aparat filtrare apa ? 1 buc,
LOT 3 - Sistem automat de digestie artificiala ? 1 buc: LOT 4 - Sistem complet automat de extractie, analiza, si identificare proteine vegetale si animale si furaje (PCR) ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 021, 088.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).
5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cupersoanele care detin functii de decizie in cadrul IISPV: -Dr. Rodica Tanasuica ? director al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;
-Dr. Horia Albu ? director tehnic al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;
-Ec. Daniela Mandragiu ? Sef serviciu Economic si Administrativ;
-Cons.j.Laura Melinte ? Consilier Juridic;Chim. Cristina Dumitrescu, in calitate de Sef Serviciu Chimie si Radioactivitate, - Dr. Geanina Vlase, in calitate de Sef Serviciu Nutritie Animala si Contaminanti, - Dr. Iuliana Mihai, in calitate de Sef Serviciu Microbiologie.
Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale - conform Formular 5 - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiar incheiati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara se va dovedi prin prezentarea a cel putin unul SAU mai multe contracte de furnizare de produse similare in valoare/valoare cumulata, fara TVA, de cel putin: Lot 1 -37.000 Lei;Lot 2-10.000 Lei; Lot 3-52.000 Lei;Lot 4- 1.900.000 Lei.
Lista cu personalul disponibil pentru indeplinirea contractului in bune conditii si dovada calificarilor si specializarii acestora pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini, dupa cum urmeaza: a) personal tehnic de specialitate in vederea punerii in functiune a echipamentelor furnizate, b) personal tehnic de specialiate pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie; c) personal pentru instruirea personalului.Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(Exemplu copii integrale acord/contract de colaborare, CIM, angajament de participare)
- documente din care sa reiasa instruirile necesare, precum si calificarile/specializarile pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini.
Ofertantii vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desf.o licitatie electronica (LE) care va const. etapa finala a procedurii de licitatie deschisa. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul. Ptr.a putea part.la faza finala de LE, ofertantii trebuie sa fie inreg.in SEAP. Informatii pentru conectare si inreg.disponibile la: http: //www.e-licitatie.ro. LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Aceasta se va desfasura intr-o singura runda cu durata de 1 (una) zi. Sist. inf. va pune la disp. part. la procesul repetitiv de reof. informatii ref. la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la nr. participantilor la LE. AC va invita sa participe la aceasta etapa de LE numai operatorii economici care au depus oferte admisibile.Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii LE asa cum prevede art. 169 alin.(2) din OUG 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 13:00
Locul: Sediul IIspv, str. Campul Mosilor, nr. 5, sect. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, respectiv clasate pe primul loc, care contin aceeasioferta de pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in situatia mai sus prevazuta, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prevazut la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, respectiv10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor, nr. 5, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel. +40 0212524651, Email: [email protected], Fax: +40 0212520061, Adresa internet (URL): www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 15:33