Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE IN CADRUL PROIECTULUI -MODERNIZAREA,DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI DIN CADRUL SPITALULUI ORASENESC BALS


Anunt de participare numarul 120943/11.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BALS
Adresa postala:  STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Localitatea:  Bals, Cod postal:  235100, Romania, Punct(e) de contact:  SACA GEANINA, Tel. 0249450145, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0249450145, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE IN CADRUL PROIECTULUI -MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI DIN CADRUL SPITALULUI ORASENESC BALS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: AMBULATORIUL BALS
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE APARATURA SI ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
125 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 995, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE-59916, 3 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind calitatea de participant
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Informatii gen-Informatii privind cifra medie de afaceriCerinte obligatorii:
- Se va completa si depune, in original, Formularul ?Informatii generale IG?, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat, 2008, 2009, 2010. Valorile vor fi exprimate in lei.
Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala cu 5.991.630 lei.
Bilant contabil. t Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, respectiv2008, 2009, 2010 ? Bilanturile contabile si conturile de profit si pierderi pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organul comp
Situatia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Res.umane si structura manag.-Cerinta minim.
Ofert. trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efec. mediu al pers. angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofert. in ultimii 3 ani si acele res. propuse a fi angajate in cadrul contract. de furnizare. Se va prez. in orig.b)Ofert. trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a maxim2 contr. reprez. furniz. de ap. med.in valoare de2.995.815;Lista personal responsabil cu instr. pers. medical si pers.tehnic din cadrul Amb. din cadrul Spit. Orasenesc Bals. Se vor atasa CV?uri in format european.Inf. privind exp. similara-Recom. din partea benef. in original;Informatii privind subcontractantii;Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Inf.priv. sist. de management al calitatii serv.-Ofert. trebuie sa dovedeasca implementarea si certif. unui sist.de manag. al cal. in conf. cu standardul SR EN ISO 9001, sau echivalent pentru gama de produse solicitate.Ofert. trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sist. de manag. al securitatii si sanatatii, Ofert. trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sist. de manag. de mediu conform SR EN ISO 14001, sau echivalent.ocupationale conform OHSAS 18001, sau echivalent.
Inform. privind sist. de manag.al securitatii si sanatatii ocupationale,
. Inform. privind sist. de manag. al respons.sociale, Ofert.trebuie sa dovedeasca implem. si certif. pentru sist. de manag. al responsabilitatii sociale SA 8000:2008, sau echivalent.Alte avize, autorizatii si certificate-Aviz de functionare emis de Minist. Sanatatii care sa includa si activitatea de service, sau sa detina contract de service cu o firma specializata in activitatea de service prezentat in copie legalizata,
-Certif. de inregistrare dispozitive medicale emis de Minist. Sanatatii pentru dispozitivele, Certif. de conformitate CE emis de un organism notificat; fabricate de producatori romani sau marcaj CE
Autoriz. de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2011 12:00
Locul: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, BALS, JUD.OLT-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI DIN CADRUL SPITALULUI ORASENESC BALS
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR.NICOLAE BALCESCU NR.14, Localitatea:  BALS, Cod postal:  235100, Romania, Tel. 0249/450145, Email:  [email protected], Fax:  0249/450140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer