Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aplicarea tratamentelor fitosanitare arborilor din aliniamentele stradale, parcuri precum si plantatiilor de trandafiri din Municipiul Brasov.


Anunt de participare numarul 45241/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Tel.+40 268 472486, In atentia: Adriana Gridean, Moruzi Victoria, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aplicarea tratamentelor fitosanitare arborilor din aliniamentele stradale, parcuri precum si plantatiilor de trandafiri din Municipiul Brasov.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea tratamentelor fitosanitare cu substante insecto- fungicide si utilaje specifice la arborii din parcuri si scuaruri precum si a celor de pe principalele aliniamente stradale si la la plantatiile de trandafiri in vederea limitarii extinderii atacului de boli si daunatori, conform caietului de sarcini si a specificatiilor tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77313000-7 - Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta7 tratamente fitosanitare pentru arbori si 10 pentru plantatiile de trandafiri din Municipiul Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 546, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 10.900 LEI garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006b). Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului.c) Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe propria raspunde ca in ultimii 2 (doi) ani si-au indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara
Bilant contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente
Cifra de afaceri pe anii 2004, 2005, 2006 in domeniul de activitate aferent contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C
Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani care sa cuprinda indeplinirea si finalizarea unui contract similar a carei valoarea minima impusa sa fie de 100.000 RON.
Informatii privind personalul;
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
Informatii privind subcontractantii.
Dovada certificarii ISO ( certificarea sistemului calitatii) 9001/2000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada detinerii cu orice titlu (acte de proprietate, inchiriere, leasing) a unui nr. de minim 3 (trei)mijloace de transport , autorizate de Autoaritatea de Sanatate Publica; Un nr. de 6 (sase) utilaje care vor fi echipamente de stropire; Declaratie privind personalul angajat si al cadrelor de conducere responsabile pentru indeplinirea contractului, conform caietului de sarcini se vor anexa CV-uti, diplome, atestate); dovada unui nr. de 10 (zece) persoane de executie.Acestia vor fi angajati ai firmei ofertante si vor fi atestati de Autoritatea de Sanatate Publica. Se vor prezenta in acest sens atestatele si dovada angajarii acestora la societatea ofertanta. Ofertantul va face dovada angajarii prin contract a unui specialist abilitat de Unitatea Fitosanitara, care va participa pe toata perioada aplicarii tratamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casierie, sau OP, CONT RO 76TREZ 13124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Brasov. Documentatie de vanzare la Camera 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, Serviciul Achizitii Publice, cam. 123
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatorii UCVAPsi imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul solicitarii documentatiei de atribuire, operatorii economici au obligatia respectarii art 77, 78 si 79 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare pentru a beneficia de posibilitatea solicitarii de clarificari. Primaria Municipiului Brasov nu transmite documente prin curierat rapid, doar prin posta cu confirmare de primire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul EROILOR NR. 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268416550/149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2008 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer