Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aplicatie software de evidenta legislativa


Anunt de participare numarul 132252/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1A sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, fax 021/ 316.55.77, Tel. 0214301925, Email: [email protected], Fax: 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aplicatie software de evidenta legislativa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Aparatul Central al M.A.I. si unitatile subordonate din Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 622, 121.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: L1: an 2012 min 69781.06max 90353.16, an 2013, 2014, 2015 min 58481.52 max 68573.52L2: an 2012, 2013, 2014, 2015 min 72455.04 max 81511.92Val estimate sunt in lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a trei produse informatice pentru informarea in domeniul legislativ a unitatilor Aparatului Central al M.A.I. dupa cum urmeaza:
- o licenta server pentru 500 de utilizatori concurenti WEB - intranet,
- licente monopost in cantitate min. de 2 buc.sau in cantitate max. de 5 buc. si se vor achizitiona pentru tot Acordul cadru numai in anul 2012;,
- servicii de consultare on-line prin Internet in cantitate min. pentru 40 utilizatori sau in cantitate max. pentru 45 utilizatori si achizitionarea serviciilor de actualizare saptamanala a licentelor web si licentelor monopost pe toata perioada de derulare a acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72540000-2-Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: - o licenta WEB, de retea pentru 500 utilizatori, cantitatea este fixa si se va achizitiona pentru tot Acordul cadru numai in anul 2012;
- licente monopost in cantitate min. de 2 buc.sau in cantitate max. de 5 buc. si se vor achizitiona pentru tot Acordul cadru numai in anul 2012;
- servicii de actualizare pentru licenta WEB si licentele monopost, in conformitate cu cantitatile descrise mai sus si cerintele Caietului de Sarcini. Se vor achizitiona anual pe toata durata Acordului cadru
Valoarea estimata totala fara TVA: 296.073.72Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬leiLotul 2: - servicii de consultare on-line prin Internet in cantitate min. pentru 40 utilizatori sau in cantitate max. pentru 45 utilizatori, in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini. Se vor achizitiona anual pe toata durata Acordului cadru.
Valoarea estimata totala fara TVA: 326.047, 68Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei
Valoarea estimata fara TVA: 622, 121.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentruLotul 1 - 5.920 leiLotul 2 - 6.520 leiPerioada de valabilitate: 60 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Cazier judiciar al companiei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certificat de atestare fiscala.Certificat de taxe si impozite locale.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Pentru persoane juridice/fizice romane Certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara.Bilantul contabil aferent anului 2010, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea.Informatii privind subcontractantii.certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii. Ofertantii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2012 10:30
Locul: MAI-DAACTI str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti TEL 0213167706 Fax: 021/ 316.55.77
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
numarul participantilor din partea aceluiasi ofertant sa nu fie mai mare de 2 la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. -, Fax: -, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. 0213037080 int 11272, Email: [email protected], Fax: 0213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer