Licitatie Publica - Aplicatii si servicii GIS pentru proiectul Instrumente si Baze de Date Integrate pentru Amenajarea Teritoriului ?in Arealul CUA( Turda-C-Turzii) ?- Proiect RO0037 ,.
Anunt de participare numarul 103757/10.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel. 0264313160, Email: [email protected], Fax: 0264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aplicatii siservicii GISpentru proiectul Instrumente si Baze de Date Integrate pentru Amenajarea Teritoriului ?in Arealul CUA( Turda-C-Turzii)?- Proiect RO0037 , .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comunitatea Urbana Turda Aries
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Scopul acestui serviciu este: identificarea si desemnarea ? in conditiile legii ? a unui furnizor de servicii GIS(in principal digitalizari) si de servicii TOPO (in principal masuratori) destinate alimentarii bazelor de date ale aplicatiilor GIS din cele 12 birouri Gis ?standard? si cele 3 birouri GIS ?speciale? incluse in Proiectul RO0037
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354100-5 - Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 213, 526EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 16500 leiGarantia de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM BUGET PROIECT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractant unic, asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
- Certificat fiscal privind indeplinirea la data deschiderii ofertelor a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat
- Certificat fiscal privind indeplinirea la data deschiderii ofertelor a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) aniin domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de minim 1.250.000 lei
- Copie legalizata dupa bilantul contabil pe 2007, 2008, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- cel putin un contract similar de -100.000 euro sau doua contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 150.000 euro- Informatii privind dotarile specifice :6 statii grafice / 3 imprimante color A3 / 1 ploter A0- Informatii privindresurse umane : ingineri geodezi? minim 3 ingineri categoria D, autorizati OCPI sau ANCPI cu experienta de minim 2 ani; (Vor fi atasate CV-urile aferente, copii dupa cartile de munca, copii dupa atestate/calificari);
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura prin mijloace electronice (online). Pentru a putea sa participe , operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 00:00
Locul: IN SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Instrumente si Baze de Date Integrate pentru Amenajarea Teritoriului ?in Arealul CUA( Turda-C-Turzii)?- Proiect RO0037 .
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Marenr. 1, Localitatea: ClujNapoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. : 0264 593865, Fax: : 0264 593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC- PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel. 0254 311153, Fax: 0264 311153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 12:15