Licitatie Publica - ?Aplicatii software tip laborator virtual pentru predarea limbii Engleze in centrele de formare?
Anunt de participare numarul 115793/23.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SIVECO Romania S.A.
Adresa postala: Victoria Park, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 73-81, Cladirea C4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Punct(e) de contact: Margareta Marin, Tel. + 40 (021)302 33 00, Email: [email protected], Fax: + 40 (021)302 33 91, Adresa internet (URL): www.siveco.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de realizare a soft-ului la comanda
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Aplicatii software tip laborator virtual pentru predarea limbii Engleze in centrele de formare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Victoria Park, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 73-81, Cladirea C4, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de ?Aplicatii software tip laborator virtual pentru predarea limbii Engleze in centrele de formare?in vederea implementariiProiectului Formarea continua a cadrelor didactice pentru utilizarea resurselor informatice moderne in predarea eficienta a limbii engleze si evaluarea la nivel european a competentelor lingvistice - POSDRU/87/1.3/S/626
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
32321200-1-Echipament audiovizual (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
92312212-0-Servicii privind pregatirea manualelor de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lista de cantitati de produse si servicii asa cum este prevazuta in caietul de sarcini:
Licente pentru aplicatii software tip laborator virtual pentru predarea limbilor straine pentru 100 de centre de formare, fiecare formate din 16 statii de lucru.
- 100 de kituri de instalare pentru aplicatiile software tip laborator virtual, cate 1 kit de instalare pentru fiecare centru de formare; fiecare kit va fi insotit de manual de instalare, utilizare si administrare in limba romana.
- 4600 de manuale de utilizare ale aplicatiilor, tiparite, in limba romana.
- 1600 de sisteme audio ? casti cu microfon ? pentru centrele de formare si pentru formatori.
- Servicii de suport tehnic pentru produsele furnizate.
- Servicii de formare a personalului Achizitorului.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 26000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin fonduri nerambursabile: - Fondul de Dezvoltare Europeana, Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013- Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a guvernului nr. 34/2006- In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
. Certificatul de atestare fiscalaprivind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor
. Certificat Fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor
. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
. Certificatul de Inregistrare Fiscalaeliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta
? Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pentru anii 2007, 2008 si 2009
- Din situatiile financiare prezentate trebuie sa reiasa un rezultat financiar pozitiv pe ultimii trei ani: 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani - 2600000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista cu personalul de specialitate: - KE1 Manager de Proiect (Experienta in calitate de manager de proiect pentru cel putin un proiect similar finalizat in ultimii 3 ani, prin care s-a furnizat, pentru cel putin 100 de centre de formare, aplicatia software de tip laborator virtual pentru predarea limbilor straine similara cu cea ofertata in cadrul acestei proceduri);
- KE2 Coordonator implementare (Experienta in calitate de manager de proiect pentru cel putin un proiect similar finalizat in ultimii 3 ani, prin care s-a furnizat, pentru cel putin 100 de centre de formare, aplicatia software tip laborator virtual pentru predarea limbilor straine similara cu cea ofertata);
- KE3 Expert testare (Certificare profesionala ISTQB-ISEB Certified Tester sau echivalent; Certificat de absolvire program de instruire in domeniul testarii software);
- KE 4 Expert instruire (Experienta in calitate de instructor pentru cel putin un proiect similar finalizat in ultimii 3 ani, prin care s-a furnizat aplicatia software de tip laborator virtual pentru predarea limbilor straine similara cu cea ofertata)
- Certificat ISO 9001 sau echivalent;
- Autorizare de livrare pentru produsele ofertate;
- Declaratie privind sanatatea si protectia muncii.
- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani;
- Experienta similara: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a realizat cu succes in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract in carea furnizat (pentru cel putin un centru/institutie de formare) o solutie de laboratoare multimedia pentru predarea limbilor strainesimilara cu cea care face obiectul prezenteiproceduri de achizitie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
70%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA 789
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 17:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2011 16:00
Locul: Bucuresti, Victoria Park, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 73-81, Cladirea C4, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara 1. ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?Domeniul major de interventie 1.3. ?Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostinta, in condiitile OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SIVECO ROMANIA S.A.
Adresa postala: Victoria Park, Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 73-81, Cladirea C4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Tel. + 40 (021)302 33 00, Email: [email protected], Fax: + 40 (021)302 33 91, Adresa internet (URL): www.siveco.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 15:56