Licitatie Publica - "Apometre de district"
Anunt de participare (utilitati) numarul 128118/12.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel. 0253 211308, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare in exclusivitate prin contract de delegare conform Legii nr.51/2006.
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Apometre de district"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea la S.C. APAREGIO GORJ S.A. Targu Jiu, ,proiectarea, instalarea si punerea in functiune, instruirea si acolo unde este cazul asigurarea service-ului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421000-2 - Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini, care face parte integranta din prezenta documentatie sunt prezentate produsele si cantitatile care fac obiectul achizitiei prezentei proceduri, impreuna cu necesarul de lucrari de instalare/servicii post-vanzare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 325, 547RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 15000 lei.Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea finala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-"Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata".Fonduri europene 83.36%;Co-finantare nationala 16.64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ;Declaratie privind calitatea de ofertant;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulta ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.2.1 Informatii generale; Copie certificata conform cu originalul a bilantului contabil intocmit pentru exercitiile financiare aferente anilor 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente; Media Cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in ultimii doi ani valoarea de: 2.000.000 lei;Formular 4.3.10 Fisa de identificare fiscala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4.3.1 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii;Formular 4.3.3a, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Formular 4.3.4 Experienta similara privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani; Livrarea in ultimii trei ani a unui numar de maxim 3 contracte de furnizare care sa indeplineasca in mod cumulat valoarea de minim 1.000.000 Lei - Pentru fiecare din contractele prezentate ca referinta ofertantii vor atasa recomandare sau Proces Verbal de Receptie Finala sau Documente Constatatoare sau documente similare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale;Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent; Certificat ISO 14001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare cu criteriul de atribuire pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 18:00
Locul: Sediu S.C.APAREGIO GORJ S.A., Targu Jiu, str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii desmnati UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-"Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Fonduri europene 83.36%;Co-finantare nationala 16.64%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253-217.653, Email: [email protected], Fax: 0253-211.457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2011 11:45