Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Apometre de district inclusiv fitinguri si lucrari de constructie in judetul Olt


Anunt de participare (utilitati) numarul 120360/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA OLT SA
Adresa postala:  str. Artileriei, nr. 2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230072, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena DOROBANTU, Tel. 0249 431750, In atentia:  Director Iuliana STRINU, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0349 401168, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Apometre de district inclusiv fitinguri si lucrari de constructie in judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Slatina, Piatra Olt, Scornicesti
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea, proiectarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea si acolo unde este cazul asigurarea service-ului, de apometre, la SC Compania de Apa Olt SA.
In Caietul de sarcini ce face parte integranta din prezenta documentatie sunt prezentate produsele si cantitatile care facobiectul achizitiei prezentei proceduri, impreuna cu necesarul de lucrari de instalare/ servicii post-vanzare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421000-2 - Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie bancara de participare - 13000 leiGarantie bancara de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% - fonduri europene15% - cofinantare nationala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.1.1 Declaratii privind eligibilitatea
Operatorul economic nu se afla in nici una din situatiile descrise la art. 181 din OUG 34/2006
4.1.2 Declaratii privind calitatea de ofertanta. Ofertantul trebuie sa completeze Formular 4.1.2 Declaratie privind calitatea de ofertant (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
b. Formular 4.1.2.a Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4.1.3 Indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantii vor prezenta urmatoarele documente:
a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertuluib) Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor localec) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate)Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata prin semnatura autorizata si stampila;
4.1.4 Persoane juridice/fizice straine
Indeplinirea criteriilor enuntate la paragrafele 4.1.1 ? 4.1.3.
Fisa de Identificare Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.2.1 Informatii generale
Ofertantul trebuie sa completeze Formular 4.2.1 Informatii generale
4.2.2 Bilant Contabil
Copie certificata conform cu originalul a bilantului contabil intocmit pentru exercitiile financiare aferente anilor2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
4.2.3. Informatii privindcifra de afaceri
a) media profitului net al ofertantului pentru exercitiile financiare2007, 2008 si 2009
b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in anii 2007, 2008 si 2009 valoarea de: 2.000.000 lei
4.2.4 Informatii privindaccesul la o linie de creditOfertantii care se incadreaza in categoria I.M.M care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si de garantia pentru participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente care dovedesc ca sunt I.M.M).
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In acest sens persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta Formularul 4.1.1 si Formularul 4.1.2 completate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4.3.1 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la personalul cheie privind echipa de proiect :
4.3.3 Informatii privind subcontractantii / asociatii
Ofertantul trebuie sa completeze Formular 4.3.3 a Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
4.3.4 Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3 ani
Ofertantul (leaderul Asociatiei) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara relevanta (a tuturor membrilor asocierii) si va completa Formular 4.3.4 Experienta similara privind lista principalelor livrari de produse noi in ultimii ani, ? Indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani (pana la data depunerii ofertelor) a unui numar de maxim 3 contracte de furnizare care sa indeplinesaca in mod cumulat valoarea de minim 1.000.000 lei
? Se vor lua in considerare contractele care au ca obiect furnizarea si instalarea de debitmetre
Documente care trebuie prezentate: a. Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare sau Proces Verbal de Receptie Finala sau Documente Constatatoare sau documente similare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale pentru coontractele prezentate ca referinta.
4.3.6 Standarde de asigurarea calitatii
Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent
Se vor prezenta copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru pentru sistemul de management al calitatii.4.3.7Standarde de protectia mediuluiCertificarea sistemului de management al mediului ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare, criteriul de atribuire pretul cel mai scazut, la minim cinci zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 11:00
Locul: Sediul AC, str. Artileriei nr.2, cod.230072, Slatina, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul face parte din programul "Extinderea si reabilitarea retelelor de apa si apa uzata in judetul Olt"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 004 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  004 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Olt SA
Adresa postala:  str. Artileriei nr.2, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230072, Romania, Tel. 004.0249.431.750, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer