Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprobarea achizitionarii de energie electrica necesara desfasurarii activitatii Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice.


Anunt de participare numarul 143306/25.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Florica Baitan, Tel. +40 3163704, In atentia: Director General Carmen Tinta, Email: [email protected], Fax: +40 3163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprobarea achizitionarii de energie electrica necesara desfasurarii activitatii Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul MMSC
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 147, 979.03RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, valoarea unui contract subsecvent (pentru 12 luni), este deeste de 786.994, 76 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprobarea achizitionarii de energie electrica necesara desfasurarii activitatii Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice pentru o perioada de 48 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprobarea achizitionarii de energie electrica necesara desfasurarii activitatii Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice pentru o perioada de 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 147, 979.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 62.959, 58 lei Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile) Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.13. 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3) Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56 TREZ7005005XXX 000223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 14 si Formularul nr. 15 (dupa caz).In cazul in care ofertantul contesta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 6.927, 98 lei, in conformitate cu prevederile art. 278'1 din OUG nr. 34/2006.Atentie! In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei echivalenta leu/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de de 10 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Formularul nr.1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
b) Formularul nr.2. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in conformitate cu art. 181, lit. a), c^1), d) si e) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
c)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioare datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor ;
d)Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara datei limita stabilita pentru depunerea ofertelor.e)Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB- Ministru, Lucia Ana Varga-ministru delegat, Elena Dumitru-Secretar de Stat, Marius Nica-secretar general, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Carmen Tinta- Director General, Speranta MUNTEANU-Director General, Loredana HRISTODORESCU-Director General, Sebastian Tanase-sef serviciu achizitii, Florica Baitan-consilier evaluare-examinare SAP;
f)Formularul nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioare;
g)Formularul nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cuprevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. a) Certificat constatator ONRC, in conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se solicita documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana sau straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, a certificatului de inregistrare fiscala, precum si altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine. Din documentele respective trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
b) Licenta pentru furnizarea energiei electrice, in conformitate cu prevederile Legii nr 160/2012, cu modificarile si completarile ulterioare
c) Certificat verde sau orice alt document, care sa ateste producerea de energie electrica din surse regenerabile de energie, in concordanta cu prevederile Legii nr. 134/2012 cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta solicita ca media globala a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu1.573.989, 52 lei
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani. In cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Formularul nr. 6Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteprezentare bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in copie(lizibila) certificata conform cu originalul.Pentru anul financiar 2012, AC, accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada ca ponderea de cel putin 20 % din energia electrica comercializata, provine din surse de energie regenerabile si/sau cogenerare cu randament ridicat,
Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Informatii privind asocierea.
Informatii privind sustinatorul
Fisa de experienta similara, ofertantul va prezenta cel putin un document relevant care sa confirme furnizarea de produseValoarea acestuia va fi de cel putin786.994, 76 lei.
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Demonstrarea Certificarii in managementul calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent prin Certificat ISO 9001 sau echivalent, orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art.191 -193 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Demonstrarea Certificarii in managementul de mediu conform standardului ISO 14001 sau echivalent prin Certificat ISO 14001 sau echivalent, orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in conformitate cu art.194 -196 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documente doveditoare, luand in considerare specificatiile din Directiva 2009/28/CE si, respectiv Directiva 2004/8/CE .completare Formular nr. 9.Ofertantul va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociere;Ofertantul va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si/sau profesionale invocatecompletare Formularul nr. 7 ? Fisa de experienta similaracompletare Formularul nr. 8Ofertantul va prezenta Certificat ISO 9001 sau echivalent in copie(lizibila) certificata conform cu originalulOfertantul va prezenta Certificat ISO 14001 sau echivalent in copie (lizibila) certificata conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica.Inin cadrul rundei electronice operatorii economici vor licita doar in sensul diminuarii cotelor procentuale referitoare la cheltuielile indirecte si profit. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistem pentru a putea participa la procedura. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi si se va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice. Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica se va realiza intr-o singura runda de o zi. Nu se vor admite modificari de valori aferente cheltuielilor directe(materiale, manopera)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2013 13:00
Locul: sediul MMSC, bd.Libertatii nr.12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana impuernicita /reprezentantul legal, cu copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile, in conf cu prevedrile art 256 indice 2, lit)b din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bdul. Libertatii nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. +40 213163704, Email: [email protected], Fax: +40 213163704, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2013 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer