Licitatie Publica - APROVIZIONARE MATERIAL PIETROS SI REPROFILARE - SECTOR SEBIS
Anunt de participare numarul 2126/13.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DE DRUMURI SI PODURI A JUDETULUI ARAD
Adresa postala: Arad, str. Gheorghe Popa , nr. 1 bis, Localitatea: Arad, Cod postal: 310022, Romania, Punct(e) de contact: DOINA DARAU, Tel.0257253728, Email: [email protected], Fax: 0257254078, Adresa internet (URL): DARAU DOINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APROVIZIONARE MATERIAL PIETROS SI REPROFILARE - SECTOR SEBIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUMURI JUDETENE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BALAST 950 MC , PIATRA SPARTA 1050 MC , REPROFILARE 4810100MP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
950 MC BALAST , 1050 MC PIATRA SPARTA , 4810100mp reprofilare
Valoarea estimata fara TVA: 224, 767RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 2700 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate , taxe si impozite , dotare tehnica , personal de specialitate , agrement ISO
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI MINIM 500000 RON (146628EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MINIM O LUCRARE SIMILARA DE VAL MINIM 130000 RON (38123 EURO)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA ADPJ ARAD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2007 13:00
Locul: SEDIUL ADPJ ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: BD. VASILE MILEA NR 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU NR 38 SECTOR I, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213037504
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADPJ ARAD
Adresa postala: STR. G. POPA NR 1 BIS, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310022, Romania, Tel.0257253728, Fax: 0257254078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 14:05