Licitatie Publica - APROVIZIONARE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE LACTATE SI DE PANIFICATIE PENTRU ELEVII DIN CLASELE V-VIII IN ANUL SCOLAR 2007 - 2008
Anunt de participare numarul 43208/14.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APROVIZIONARE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE LACTATE SI DE PANIFICATIE PENTRU ELEVII DIN CLASELE V-VIIIIN ANUL SCOLAR 2007 - 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APROVIZIONARE SI DISTRIBUTIE DE PRODUSE LACTATE SI DE PANIFICATIE PENTRU ELEVII DIN CLASELE V-VIIIIN ANUL SCOLAR 2007 - 2008APROXIMATIV 702350 PACHETE LAPTE SI CORN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
APROXIMATIV 702350 PACHETE LAPTE SI CORN
Valoarea estimata fara TVA: 613, 818RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 13.06.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 3000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 0, 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaprezentare formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completare formular 12 B
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, 2.bilantul contabil la 31.12.2006
3. documente din care sa rezulte bonitatea ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 cifra de afaceri trebuie sa fie mai mare de 1.800.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.se solicita indeplinirea unui contract de furnizare de produse lactate si/sau de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiarin ultimii 3 ani cu o valoare mai mare sau egala cu 200.000 lei fara tva (lipsa este eliminatorie) formular 12E;
2. minim 1 an vechime de productie si/sau distributie a produselor lactate si/sau de panificatie (lipsa este eliminatorie) conform H.G. nr. 932 din 29 august 2002 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2002privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-IV din invatamantul de stat anexa 1 la regulament pct. 6;
3. sa dispuna de mijloace de transport si distributie autovehicule speciale termoizolante, dotate cu institutiile frigorifice, minim 5 autovehicule / judet (FORMULAR 12H -lipsa este eliminatorie);
4. certificat de la Autoritatea de Sanatate Publica
5. autorizatie sanitar-veterinara
6. sa dispuna de spatii proprii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator in judetul Mehedinti (lipsa este eliminatorie);
7. Asigurare cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare prestarii serviciului ofertat. Ofertantul va prezenta lista cu:
- personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de servicii
- studiile si calificarile personalului angajat in domeniu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. se solicita indeplinirea unui contract de furnizare de produse lactate si/sau de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiarin ultimii 3 ani cu o valoare mai mare sau egala cu 200.000 lei fara tva
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Inscrierea ofertantilor preselectati la operatorul de sistem - 31.03.2008.Initierea licitatiei electronice - 31.03.2008. Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica- 01.04.2008, ora 12.00.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI, DR TR SEVERIN, STR. TRAIAN, NR. 89, SALA 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia este accesibila in seap din momentul validarii anuntului si pe site ul www.sejmh.ro .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLESO, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BLVD N TITULESUC NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 16:31