Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionare si distributie fructe pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Buzau pe parcursul anului scolar 2010-2011, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/201


Anunt de participare numarul 102442/19.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala:  municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120260, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. 0238/414112, In atentia:  Catalina Bostan, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0238/725507, Adresa internet (URL):  http: //www.cjbuzau.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionare si distributie fructe pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Buzau pe parcursul anului scolar 2010-2011, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli cu program normal de pe teritoriul judetului Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare si distributie fructe proaspete (mere) pe parcursul anului scolar 2010-2011, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionarea si distributia a 6.811.700 fructe proaspete (mere) pe parcursul anului scolar 2010-2011(cu luarea in considerare a unui numar de 38.924 elevi si 175 zile scolare)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 702, 925RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2010 pana la 15.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 34.000lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Buzau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006;Declaratie in conformitate cu prevederile Legii nr.161/2003;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale, in original sau copie legalizata;Cazierul fiscal al societatii ? in original sau copie legalizata;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;Codul unic de inregistrare in copie legalizata;Actul constitutiv (contract de societate sau statutul societatii) in copie legalizata;Cazierul judiciar al operatorului economic ? in original sau copie legalizata;Cazierul judiciar al persoanei ce semneaza oferta, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. art 185/OUG 34: Formularul B2 - Informatii generaleBilanturi contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente.Prezentarea de scrisori de bonitate bancara prin care se confirma accesul la facilitati de credit in suma de minim 400.000 RON.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere atestata/confirmata de catre o institutie bancara din care sa reiasa lichiditatea imediata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii trei ani o cifra medie de afaceri de minim 3.400.000 RON. Ofertantul trebuie sa fi inregistrat o lichiditate mai mare de 90% pe datele din bilantul contabil aferent anului 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.Lista principalelor furniizari de produse realizate in ultimii 3 ani.Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantulDeclaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.Dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii compatibil cu standardele ISO 9001 si 27001, SA8000 si OHSAS18001.Declaratie calitate participant la proceduraFormularul B8 - Contracte de referintaDeclaratie privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in prealabil cel putin un contract de furnizare produse similare avand valoare mai mare de 1.700.000 RON. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului minim 25 masini transport fructe prevazute cu instalatie frigorifica in conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr. 976/1998 precum si minim 1 spatiu de depozitare. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului o echipa formata minim din: 1 sofer si 1 distribuitor produse pentru fiecare autovehicul asigurat si a unui manager de contract. Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii sistemelor de management al calitatii compatibile cu standardele ISO 9001, ISO 27001(managementul securitatii informatiei), OHSAS 18001(managementul sanatatii si securitatii ocupationale), SA8000 (managementul responsabilitatii sociale).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o licitatie electronica prin care ofertantii isi pot imbunatati ofertele finanicare prezentate in cadrul procedurii de licitatie deschisa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Buzau
Adresa postala:  B-dul Nicolae Balcescu nr. 8, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120640, Romania, Tel. 0238.717.960, Email:  [email protected], Fax:  0238.717.959, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 255 si urmatoarele din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Buzau - Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala:  B-dul Nicolae Balcescu nr. 48, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120620, Romania, Tel. 0238/414112/130, Email:  [email protected], Fax:  0238/725507, Adresa internet (URL):  www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 22:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer