Licitatie Publica - Aprovizionare si distributie fructe pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Buzau pe parcursul anului scolar 2011-2012, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/201
Anunt de participare numarul 129980/07.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120260, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. 0238/414112, In atentia: Catalin Botezatu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238/725507, Adresa internet (URL): http: //www.cjbuzau.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionare si distributie fructe pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Buzau pe parcursul anului scolar 2011-2012, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli cu program normal de pe teritoriul judetului Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare si distributie fructe pe parcursul anului scolar 2011-2012, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru un numar 36.157 elevi care urmeaza sa beneficieze de prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2010, contractul presupune aprovizionarea, transportul, depozitarea ?i distribu?ia unui numar de 36.157 mere zilnic si, respectiv a unui numar de 3.398.758 fructe proaspete (mere) in total pe parcursul intregului an scolar (cu luarea in considerare a unui numar de 94 zile scolare).
Valoarea estimata fara TVA: 863, 394.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 17.000lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Buzau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006;
Declaratie in conformitate cu prevederile art 69^1 din OUG nr.24/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale;
Cazierul fiscal al societatii;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Codul unic de inregistrare;
Cazierul judiciar al operatorului economic;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCazierul judiciar al persoanei ce semneaza oferta in numele ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. art 185/OUG 34: Formularul B2 - Informatii generaleBilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente + balanta contabila la 2010.Prezentarea de scrisori de bonitate bancara prin care se confirma accesul la facilitati de credit in suma de minim 200.000 RON.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa lichiditatea imediata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii trei ani o cifra medie de afaceri de minim 1.700.000 RON. Ofertantul trebuie sa fi inregistrat o lichiditate mai mare de 90% pe datele din bilantul contabil aferent anului 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.
Lista principalelor furnizari de produse realizate in ultimii 3 ani.
Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.Dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii compatibil cu standardele ISO 9001 siOHSAS18001.
Declaratie calitate participant la proceduraFormularul B8 - Contracte de referinta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi realizat cel putin un contract de furnizare produse similare avand valoare mai mare de 700.000 RON. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului minim 20 masini transport fructe proaspete prevazute cu instalatie frigorifica in conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr. 976/1998 precum si minim 1 spatiu de depozitare fructe. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului o echipa formata minim din: 1 sofer si 1 distribuitor produse pentru fiecare autovehicul asigurat si a unui manager de contract. Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii sistemelor de management al calitatii compatibile cu standardele ISO 9001 si OHSAS 18001 (managementul sanatatii si securitatii ocupationale).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 255 si urmatoarele din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Buzau - Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala: B-dul Nicolae Balcescu nr. 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120620, Romania, Tel. 0238/713010, Email: [email protected], Fax: 0238/725507, Adresa internet (URL): www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 13:25