Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionare si distributie fructe pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Buzau pe parcursul anului scolar 2012-2013, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.24/2010


Anunt de participare numarul 138665/05.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120260, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Botezatu, Tel. +40 238414112, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 238725507, Adresa internet (URL): http: //www.cjbuzau.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionare si distributie fructe pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Buzau pe parcursul anului scolar 2012-2013, in conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.24/2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli de pe teritoriul judetului Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare si distributie a merelor in cadrul programului national ?de incurajare a consumului de fructe in scoli? pentru elevii claselor I-VIII din scolile de pe teritoriul judetului Buzau pe intreg parcursul anului scolar 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionare si distributie a 3.615.700 mere in cadrul programului national ?de incurajare a consumului de fructe in scoli? pentru cei 36.317 elevi ai claselor I-VIII din scolile de pe teritoriul judetului Buzautimp de 100 zile
Valoarea estimata fara TVA: 918, 387.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 18.000 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse; Modalitate de constituire: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie eligibilitate (Formular B1).
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte ca nu are obligatii scadente catre aceste bugete in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Marian-Cristinel BIGIU ? Presedinte; Cristinela GRIGORE ? responsabil organizare procedura; - Vicepresedinti: Cristinel ROMANESCU si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: BACIU GABRIEL PAUL , BADULESCU DORIN VALERIU, BODEA GHEORGHE, BURDUCEA ADRIAN, BURLACU ION, COMAN ION, DAMIAN ELENA, DAVID STEFAN, DIACONITA CORNEL, DOBRICA DUMITRU, DRAGOI EMILIAN, DUMITRASCU EDUARD CALIN, FLORESCU RAUL IOAN, GHINIOIU CONSTANTIN, GHIVECIU ADRIAN IULIAN, LUNGU ROMEO DANIEL, MANTOIU ION, MUZGOCI DORU, NEDELCU GRIGORE, PALE DANUT, PETRE ADRIAN ROBERT, PITIGOI IONUT ROBERT, POPESCU D. ION, STOIAN FLORINA, TANASE VALENTIN, TARCAVU MARIUS, TUDOR MARIANA CARMEN, TONI VIOREL LARY, VLAD GEORGE AURELIAN, VLASE GHEORGHE(Formular B11);
- Declaratie de neancadrare in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii: Comert cu ridicata al fructelor si legumelor, COD CAEN 4631 si sa nu se afle in stare de faliment, insolventa, incapacitate de plata, etc si sa nu fi savarsit fapte de natura a atrage raspunderea penala a societatii, etc.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin 1.800.000 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Documente doveditoare: - Completarea tabelului referitor la cifra medie de afaceri din Formularul B2 Informatii generale;
Cerinta: prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrate la autoritatea fiscala/ORC competent teritorial. Documente doveditoare: - bilanturi contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrate la autoritatea fiscala/ORC competent teritorial.
Cerinta: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au capacitatea financiara de a asigura livrarea produselor fara eforturi financiare (avansuri) din partea autoritatii contractante, respectiv sa faca dovada existentei la momentul semnarii contractului a unor resurse reale negrevate de datorii de minim 350.000 RON reprezentand suma necesara pentru acoperirea primelor doua luni din contract; Suma respectiva urmeaza a fi imobilizata pentru realizarea contractului numai in cazul ofertei castigatoare. Documente doveditoare: - document emis de banca ofertantului (extras de cont, scrisoare bonitate, etc.) sau alte mijloace financiare in acest sens. Documentul se va prezenta in original, va face referire expresa si strict la obiectul contractul de atribuit si va fi emis cu cel mult 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Documente doveditoare: - Formular B3 - Lista produselor similare livrate in ultimii trei ani;
Cerinta: Sa fi realizat in prealabil cel putin un contract de furnizare produse similare, care sa includa activitatile din caietul de sarcini al procedurii cu valoare cel putin egala cu 900.000 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Documente doveditoare: - copie de pe contractul de furnizare produse respectiv, - copii facturi, - recomandare si document constatator emis potrivit OUG34/2006, respectiv alte certificate/documente care sa confirme livrarea produselor respectiv
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.Documente doveditoare: - Formular B6 - Lista dotarilor tehnice/echipamentelor/utilajelor disponibile pentru realizarea contractului;
Cerinta: Sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare produse: - minim 15 masini transport produse lactate prevazute cu instalatie frigorifica in conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr. 976/1998 precum si minim 1 spatiu de depozitare frigorific autorizat din punct de vedere sanitar-veterinar.
Documente doveditoare: - Autorizatii sanitar veterinare pentru autovehicule, respectiv acte de proprietate (eventual inchiriere/comodat) precum si a autorizatiei sanitar veterinare pentru depozit.
Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Documente doveditoare: - Formular B7A (Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani) si Formularul B7B
Cerinta: Sa asigure pentru realizarea contractului cel putin cite 1 sofer si 1 distribuitor produse pentru fiecare autovehicul asigurat + 1 manager contract. Toate persoanele propuse vor face dovada absolvirii unui curs de igiena care sa includa minim: OMS 1225/2003 privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, OMS 1955/1995 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor, OMS 975/1998 privind aprobarea Normelor Igienico-Sanitare pentru alimente si HG 924/2005 privind regulile generale pentru igiena produselor alimentare; Toate persoanele propuse pentru executarea contractului trebuie sa fie apte a manipula produsele respective motiv pentru care vor prezenta adeverinta medicala cu mentiunea "apt lucrator comercial". Documente doveditoare: - CV (Formular B7C), Declaratie de disponibilitate (Formular B7D), Angajamenentul ofertantului (Formular B7E)
Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Declaratie privind subcontractantii (Formular B4).
Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc toti asociatii care participa cu oferta comuna. Documente doveditoare: - Declaratie privind calitatea de participant (Formular B5).
Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul corespunzator obiectului contractului (standard ISO 9001)
Cerinta: Sa fi implementat standarde de management pentru Siguranta Alimentului pentru domeniul corespunzator obiectului contractului (standard HACCP/ISO 22001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza conform prevederilor OUG nr. 34/2006 si HG nr. 1660/2006. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul total. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda a 24 ore. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Invitatiile se transmit simultan pe cale electronica tuturor participantilor. Sistemul informatic pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile despre echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii, precum si modalitatea de inregistrare la: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 10:00
Locul: Sediul Consiliului judetean Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In cazul in care cerintele de calificare se demonstreaza prin invocarea sustinerii de catre o terta persona in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, care sa respecte conditiile prevazute la art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006. Tertul sustinator va prezenta declaratia privind eligibilitatea si pe cea de conformitate cu art. 181, respectiv Formularul B1 si B12 ? literele a), c^1) si d). 9. Toate documentele solicitate prin Fisa de date a achizitiei vor fi prezentate dupa cum urmeaza: operatorii economici din Romania: in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, operatorii economici din strainatate: in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, inso?ite de traducerea autorizata a documentului in limba romana si legalizata notarial. Nedepunerea unei oferte care sa contina toate informatiile/documentele solicitate prin prezenta Fisa de Date in termenul prevazut in aceasta atrage respingerea respectivei oferte. Corespondenta intre autoritatea contractanta si operatorii economici interesati se va realiza prin fax.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120620, Romania, Tel. +40 238414112, Email: [email protected], Fax: +40 238725507, Adresa internet (URL): www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer