Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionare si distributie produse lactate pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)


Anunt de participare numarul 136692/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szabo; Agoston, Tel. +40 267311190, In atentia: POPINA Lidia Simona, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionare si distributie produse lactate pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile scolilor si gradinitelor de pe teritoriul judetului Covasna (conform caietului de sarcini)
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare si distributie produse lactate (lapte tratat termic UHT in ambalaje de 200 ml/unitate) pentru elevi si prescolari (pentru anul scolar 2012-2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniu: furnizare produse alimentare (lapte UHT)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 806, 775.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cvantumul garantiei de participare exprimat in lei pentru fiecare lot in parte este dupa cum urmeaza: Lot 1=12.000, 2=7.000, 3=3.000, 4=4.000, 5=4.000, 6=3.000, 7=5.000, 8=2.000, 9=5.000, 10=5.000.Garantia de participare se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 13, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe, cod fiscal 4201988.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile).In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau care are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita prin oricare din modalitatile prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 actualizata.Garantia de buna executie poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara care devine anexa la contract, la momentul semnarii acestuia si va fi valabila pe toata perioada derularii contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local al judetului Covasna (Consiliul Judetean Covasna)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune urmatoarele: - declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 1);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2);
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3 - Persoane cu functii de decizie privind procedura de achizitie publica in cauza sunt urmatorii: TAMAS Sandor, Agrigoroei Gica, AMBRUS Jo;zsef, BAGOLY Miklo;s Levente, BAKA Matyas, BARTHA Sandor, BANDI Imre, BENEDEK Barna-Jo;zsef, BODO; Lajos, Bote Aurel, Calinic SABIN, CSOG Ignatiu, DEMETER Janos, DEMETER Laszlo;, DIMÉNY Gyorgy, FARKAS Gyorgy, FAZAKAS Tibor, FEKETE Carol, FÜLOP Csaba, JOO;S Stefan Leontin, KISS Tiberiu, KOVACS Odon, KULCSAR-TERZA Jo;zsef Gyorgy, MOLNAR Endre, NAGY Zoltan, SOLOMON Ioan, TATAR Marta-Éva, TO;TH-BIRTAN Csaba, TULIT Attila, Zarnescu Gheorghe, HENNING Laszlo;-Janos, KLARIK Laszlo;-Attila, FERENCZ Ludovic, VASS Stefan, SZTAKICS Istvan Attila, DOMOKOS Reka, POPINA Lidia Simona, VERES Janos, DEMETER Pal, SZABO; Agoston);
- certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4);
- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 5).Ofertantii vor depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. Ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau locale cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme.
Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Ofertantii vor depune Certificatul constatator, din care sarezulte obiectul de activitate (al respectivului operator economic) - in copii certificate pentru conformitate cu stampila si semnatura autorizata. De la ofertantul clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului se va solicita depunerea certificatului in original sau copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC).Persoanele juridice/fizice straine vor depune documente care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata) din care sa reiasa ca operatorul economic poate desfasura activitati in domeniul supus licitatiei. Aceste Documentele trebuie sa fie valabile la data licitatiei si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse pentru indeplinirea contractului / in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitatile necesare in vederea indeplinirii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile generale ale operatorului economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agent economic autorizat(cu licenta de fabricare lapte UHT in vigoare pe perioada anului scolar 2012-2013, sau cu contract/precontract de asociere/subcontractare cu o firma producatoare de lapte UHT cu licenta de fabricare lapte UHT in vigoare pe perioada anului scolar 2012-2013).
Mijloace de transport autorizate sanitar veterinar
Informatii privind subcontractantii (daca e cazul)
Informatii privind asociatii (daca e cazul)
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma implementarea sistemului de management al calitatii, respectiv detinerea unui certificat ISO 9001:2001 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie certificata, cu valabilitate pe intreaga perioada de realizare a contractului.Nota: Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii admisi si inscrisi cu certificat valabil pe www.e-licitatie.ro vor fi invitati prin SEAP la imbunatatirea ofertelor financiare (pret) printr-o singura runda de licitatie electronica cu durata de o zi lucratoare. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nr de participanti inscrisi la licitatie. Pentru cerinte minime privind echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii se va consulta linkul https: //www.e-licitatie.ro: 8881/Public/Common/Static.aspx?f=TechnicalRequirement. Licitatia electronica va putea fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta (nu e cazul). Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4424 din 29.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: 520008, P-ta Libertatii Nr. 4, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reperezentantii autorizati ai ofertantilor ce depun oferta la aceasta procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire, de la acestia se vor solicita noi oferte financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4, Localitatea: Sf. Gheorghe, Jud. Covasna, Cod postal: 520008, Romania, Tel. +40 267311190, Email: [email protected], Fax: +40 267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer