Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea cu produse lactate si de panificatie a elevilor din clasele V-VIII din judetul Harghita in semestrul II al anului scolar 2007-2008


Anunt de participare numarul 45716/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea cu produse lactate si de panificatie a elevilor din clasele V-VIII din judetul Harghita in semestrul II al anului scolar 2007-2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile din judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea cu produse lactate si de panificatie a elevilor din clasele V-VIII din judetul Harghita in semestrul II al anului scolar 2007-2008, de la incheierea contractului pana la sfarsitul anului scolar 2007-2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.1)
15500000-3-Produse lactate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un lot reprezinta furnizareade produse pentru o zona si o categorie de produs (lactate, respectiv de panificatie).
lot 1: aprovizionarea cu produse lactate zona Ciuc (nr. elevi 5071)
lot 2: aprovizionarea cu produse de panificatie zona Ciuc (nr. elevi 5071)
lot 3: aprovizionarea cu produse lactate zona Odorhei (nr. elevi 3779)
lot 4: aprovizionarea cu produse de panificatie zona Odorhei (nr. elevi 3779)
lot 5: aprovizionarea cu produse lactate zona Toplita (nr. elevi 1518)
lot 6: aprovizionarea cu produse de panificatie zona Toplita (nr. elevi 1518)
lot 7: aprovizionarea cu produse lactate zona Cristur (nr. elevi 943)
lot 8: aprovizionarea cu produse de panificatie zona Cristur (nr. elevi 943)
lot 9: aprovizionarea cu produse lactate zona Gheorgheni (nr. elevi 2039)
lot 10: aprovizionarea cu produse de panificatie zona Gheorgheni (nr. elevi 2039)
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G participare-lot1:1.200lei, lot2:600lei, lot3:900lei, lot4:450lei, lot5:300lei, lot6:150lei, lot7:150lei, lot8:75lei, lot9:450lei, lot10:225leiG buna executie: 10% din val. contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractaare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat si bugetul local, emis de organele competente, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare fiscala, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 3 - Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 4 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, adeverinta emisa de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, din care sa rezulte ca in cadrul programul lapte-corn in anul scolar 2007-2008 ofertantul nu a fost amendat de catre Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, Formularul nr. 5 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic care servesc pentru indeplinirea contractului, Formularul nr. 6 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formularul nr. 7 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul sa dispuna de personal calificat in domeniul controlului calitatii produselor (se vor prezenta copii ale documentelor de calificare in domeniu)- cel putin 1% din angajatii ofertantului sa fie cu studii superioare (se vor prezenta CV-urile respective)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica, cu durata de o zi. Data licitatiei va fi comunicata ofertantilor prin intermediul SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2443
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita: Miercurea-Ciuc, P-ta Libertatii nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Consiliului Judetean Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207700, Fax: 0266-207725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer