Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distribuirea de fructe ? MERE pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat / acreditat din Municipiul Iasi, pe anul scolar 2010 ? 2011 , in cadrul programului guvernamental ?Fructe in scoli?? licitatie d


Anunt de participare numarul 107029/03.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distribuirea de fructe ? MERE pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat / acreditat din MunicipiulIasi, pe anul scolar 2010 ? 2011 , in cadrul programului guvernamental ?Fructe in scoli?? licitatie deschisa avand etapa finala licitatia electronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distribuirea de fructe ? MERE pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat / acreditat din MunicipiulIasi, pe anul scolar 2010 ? 2011 , in cadrul programului guvernamental ?Fructe in scoli"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
21.435bucati mere/zi pentru toate loturile
Valoarea estimata fara TVA: 482, 288RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
93 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 - 1.300 lei; Lot 2 - 2.000 lei; Lot 3 - 1.500 lei; Lot 4 - 1.900 lei; Lot 5 - 1.500 lei; Lot 6 - 1.200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat ;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor
Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantuluiPrezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar (2009) incheiat sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 aniLista principalelor contracte de furnizare incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani
Experienta similara: prezentarea unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.
Ofertantul trebuie sa asigure personal de specialitate si calificare corespunzator indeplinirii contractului, persoanele avand cunostinte de igiena alimentelor instruite in acest sens si avand carnet de sanatate avizat, valabile
Se va prezenta contractul cu medicul de medicina muncii in vederea supravegherii starii de sanatate a personalului angajat
Resurse tehnice: minim 2 autovehicule(in proprietate, inchiriere sau leasing
Se va prezenta lista mijloacelor de transport care vor fi alocate pentru realizarea distribuitiei fructelorOfertantul trebuie sa prezinte locul de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza afi distribuite
Pentru spatiul de productie/punctul de lucru, dupa caz, si pentru spatiul de depozitare se va prezenta autorizatia sanitara de functionare, precum si contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei
Autorizatie sanitara de functionare pentru sediul si/sau punctul de lucru (in cazul in care punctul de lucru difera de sediul principal al ofertantului eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana
Autorizatie sanitara pe fiecaremijloc de transport
Inregistrare de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Certificat ISO 9001
Produsele furnizate vor fi insotite de certificate de conformitate ale producatorului
Ofertantul va prezenta 10 buc. mostre privind fructele (merele) ce urmeaza a fi furnizate, insotite de certificatul de conformitate al producatorului
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
Lista cuprinzand subcontractorii
Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va reoferta pretul unitar fara TVA. Pretul de pronire va fi pretul ofertat in cadrul licitatiei deschise. Licitatia se va desfasura intr-o singura runda, o zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel mare si Sfant nr. 11, pe SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. A. Panu nr, 12 A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer