Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/ de panificatie in municipiul Sighetu Marmatiei in cadrul Programului guvernamental "Lapte-corn" pentru anul scolar 2010-2011


Anunt de participare numarul 104300/23.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Adresa postala:  strada Bogdan Voda nr.14, Localitatea:  Sighetu Marmatiei, Cod postal:  435500, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Gheorghe Nemes, Tel. 0262-311001, In atentia:  dlui Vasile Dragus, Email:  [email protected], Fax:  0262-311069, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/ de panificatie in municipiul Sighetu Marmatiei in cadrul Programului guvernamental "Lapte-corn" pentru anul scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile si gradinitele din Sighetu Marmatiei
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/ de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din municipiul Sighetu Marmatiei in cadrul Programului guvernamental "Lapte-corn" cf OUG 96/2002aprobata prin Legea 16/2003
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexelor care fac parte integranta caietului de sarcini.
LOT 1 ? lapte UHT in ambalaje de 200g/unitate :4035 elevi si prescolari x 177 zile = 714.195 portii / an scolar 2010-2011
LOT 2 ? cornuri in ambalaje de 80g/unitate :4035 elevi si prescolari x 177zile = 714.195 portii / an scolar 2010-2011
Nota : numarul de beneficiari pe unitatea de invatamant este estimativ, urmand a se actualiza dupa definitivarea inscrierilor.
Valoarea estimata fara TVA: 699, 911RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.09.2010 pana la 17.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare : lapte ? 6000 lei , corn ? 3000 lei cu perioada de valabilitate de 90 zile.garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA conform OUG nr. 96/2002.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: imputernicirede semnatura pentru persoana care semneaza oferta
Cerinta obligatorie:
-Declaratie privind eligibilitatea, - formularul nr. 12 A
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, valabile la data deschiderii ofertelor.
-declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularul nr.12C- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 -formular nr. 12 B.-certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea , insotita de anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.
-autorizatia de functionare, precum si orice alt act , document considerat edificator , necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil - la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
2. Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii: rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta.
Fisa de informatii generale (Formular B2 ) ( in caz de asociere fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular) privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani ;
Atentie! Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participarela 50%va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii privind experienta similara- Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar privind furnizarea de produse de panificatie sau lactate;
2. Declaratie privind calitatea de de producator si /sau distribuitor autorizat al produselor solicitate;Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse lactate, de panificatie), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
3. Informatii privind mijloacele de transport si/sau distributie si autovehicule speciale autorizate, termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice (pt lapte), ;
4. Informatii privind spatiile de depozitare (copie dupa fisa mijloacelor fixe );
5. Informatii referitoare la personalul calificat de care dispune.
6. Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare din parteaDirectiei de Sanatate Publica7. Buletine de analiza eliberate de catre un laborator autorizat cf Ord. nr. 1563/2008.-Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare si alte8.Documente de inregistrare a unitatilor si documente de inregistrare pentru mijloacele de transport autorizate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr.111/20089. Adrese din parteaDirectiei Sanitar Veterinare care sa ateste conditiile de functionare.
10. declaratir privnd detinerea sistemului HACCP11. Buletine de analiza pentru materia prima si produsul finit.
12. Autorizatii sanitar veterinare pentru unitati si autorizatii sanitar veterinare pentru mijloacele de transport eliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 93/2008
Producatorul de produse lactate sa fie autorizat in a utiliza stampila ovala pe produse,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11302/15.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 10:00
Locul: primaria municipiului sighetu marmatiei, strada bogdan voda nr.14, cod 435500, jud maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stravopoleos nr.6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Maramures, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala.
Adresa postala:  Bd. Republicii, nr. 2A, Baia Mare, Localitatea:  baia mare, Cod postal:  435000, Romania, Tel. 0262-218235, Fax:  0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de 10 zile din ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria municipiului sighetu marmatiei
Adresa postala:  strada bogdan voda nr.14, Localitatea:  sighetu marmatiei, Cod postal:  435500, Romania, Tel. 0262311001, Email:  [email protected], Fax:  0262311069, Adresa internet (URL):  www.primariasighet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer