Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din MUNICIPIUL SI


Anunt de participare numarul 83860/06.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Adresa postala: strada Bogdan Voda nr.14, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gheorghe Nemes, Tel.0262-311001, Email: [email protected], Fax: 0262-311069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI pe anul scolar 2009-2010, in cadrul programului guvernamental Lapte-corn
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile si gradinitele din municipiul sighetu marmatiei cf.anexei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si prescolarii din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore din , MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI pe anul scolar 2009-2010, in cadrul programului guvernamental Lapte-corn"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 lapte UHT in ambalaje de 200g/unitate :3882 elevi si prescolari x 173zile = 671.586 portii / an scolar 2009-2010
LOT 2 cornuri in ambalaje de 80g/unitate :3882 elevi si prescolari x 173zile = 671.586 portii / an scolar 2009-2010
Valoarea estimata fara TVA: 658, 154RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.09.2009 pana la 11.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie - lot 1 lapte -4500 lei, lot 2 corn-2000 leigarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local. bugetul autoritatii contractante nu poate depasi 0, 68 lei/ portie / zi fara TVA pentru lapte UHT, si 0, 30 lei/portie/zi pentru cornuri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, -certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale-declaratie privind calitatea de participant la procedura- certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului /-autorizatia de functionare, precum si orice alt act , document considerat edificator , necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractuluipers jurifdice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil - la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
- fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii: rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii privind experienta similara -Prezentarea unui contract de furnizare produse de panificatie sau lactate impreuna cu recomandarea ( in original ) din partea beneficiarului;
-sa aiba cel putin un an vechime de productie si / saudistributie a produselor alimentare;
-Sa fie producator si /sau distribuitor autorizat al produselor solicitate;sa detina licenta de fabricatie pentru activitatile desfasurate (copie dupa licenta de fabricatie);
-Sa dispuna de suficiente mijloace de transport si/sau distributie si autovehicule speciale autorizate, termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice (pt lapte), (copie dupa fisa mijloacelor fixe);
- sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselorde panificatie sau lactate la temperatura indicata de producatori (copie dupa fisa mijloacelor fixe );
-Sa dispuna de personal calificat. Se vor specificacertificate/diplome de absolvire care sa ateste calificarea acestora - Se va prezenta contractul cu medicul de medicina muncii in vederea supravegherii starii de sanatate a personalului angajat.
-Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare din parteaDirectiei de Sanatate Publica Maramures privind conditiile de functionare.
-Buletine de analiza eliberate de catre un laborator autorizat privind calitatea si compozitia produselor lactate si panificatie - Documente de inregistrare a unitatilor si documente de inregistrare pentru mijloacele de transport autorizate - Adrese din parteaDirectiei Sanitar Veterinare care sa ateste conditiile de functionare.
-sa aiba sistemul HACCP implementat si functional-Buletine de analiza pentru materia prima si produsul finit.
-Autorizatii sanitar veterinare pentru unitati si autorizatii sanitar veterinare pentru mijloacele de transport- Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse lactate, de panificatie), eliberate de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;
- Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare si alte mijloace fixe .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie electronica de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13266/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 09:00
Locul: primaria municipiului sighetu marmatiei, str.bogdan voda nr.14, cod 435500, jud maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.stravopoleos nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul judetean maramures
Adresa postala: bd.republicii nr.2A, Localitatea: baia mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.0262-218209, Fax: 0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator al actului pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria municipiului sighetu marmatiei,
Adresa postala: str.bogdan voda nr.14, Localitatea: sighetu marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Tel.0262-311001, Email: [email protected], Fax: 0262-311069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer