Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I- VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore, pe anul scola


Anunt de participare numarul 125344/06.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Alba
Adresa postala:  Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Elena Galac Vitan, Tel. 0258-813380, 0258-811982, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0258-813325, Adresa internet (URL):  www.cjalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I- VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2011-2012, in cadrul programului guvernamental ?Laptele si cornul?, din judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I- VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele din invatamantul de stat si privat cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2011-2012, in cadrul programului guvernamental ?Laptele si cornul?, din judetul Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)produse lactate: in limitele si la gramajul care sunt stabilite in Caietul de sarcini UHT: Lot1=1.771.675p; Lot2=583.998p ;Lot3=469.123p; Lot4=1.067.869p; lot5=1.630.561p; Lot6=195.748p; Lot7=601.233p; Lot8=183.452p.
b)produse de panificatie: cornuri/biscuiti in limitele si la gramajul care sunt stabilite in Caietul de sarcini
Lot9=1.771.675p; Lot10=583.998p; Lot11=469.123p; Lot12=1.067.869p; lot13=1.630.561p; Lot14=195.748p; Lot15=601.233p; Lot16=183.452p.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 113, 412RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.09.2011 pana la 22.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. partic. lei L1=11300;L2=3700;L3=3000;L4=6800;L5=10400;L6=1200;L7=3800;L8=1200;L9=5300;L10=1800;L11=1400;L12=3200;L13=4900;L14=600;L15=1800;L16=600. GAR BUNA EXEC 5% DIN VAL CTR FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Consiliului Judetean Alba
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale M.F.P. privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
Certificat constatator emis de O.R.C.,
Certificat de inregistrare emis de O.R.C., Autorizatie de functionare, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010,
Prezentare Bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organelecompetente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatii sanitare de functionare pt unit. de prod.,
autorizatie sanitara veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala (lapte),
licente de fabricatie,
autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport,
buletin de analiza pentru lapte valabil la data deschiderii ofertelor (pentru producatori )
autorizare sanitara veterinara pentru mijloacele de trasport al produselor de origine animala(lapte),
autorizatie sanitarasi/sau veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru laboratoarele Sanitar si/sau Veterinare Uzinale (de unitate) sau contract cu un laborator autorizatlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani respectiv 2008, 2009, 2010;
declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
listamijloacelor de transport si de distributie/autovehicule speciale termoizolate;
informatii privind nr de personal calificat pentru indepl. contractului;
dovada existentei echipamentului de protectie, copie carnet de sanatate cu analizele efectuate la termenele legale, copii de pe documentele care atesta calificarile personalului angajat in domeniu, CV-uri pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;
ISO9001 sau echivalent;
ISO14001 sau echivalent;
OHSAS 18001 sau echivalent;
ISO 22000/2005 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: se va prezenta cel putin un contractsimilar realizat in ultimii 3 ani (furnizare de produse lactate si/sau de panificatie) impreuna cu recomandarea din parteabeneficiarului.se vor prezenta mostre ale produselor ce urmeaza a fi livrate: pentru lapte UHT ? in ambalaje de cate 200ml/unitate; pentru corn in ambalaj de 80g/unitate, biscuiti in ambalaj - in greutate de 44g/unitate;Pt mijloacele de transport: documente din care sa rezulte identificarea acestora (carti de identitate, certificate de inmatriculare, contract de inchiriere pentru toata durata contractului pentru mijloacele de transport inchiriate);Declaratie pe proprie raspundere, din care sa reiese ca ofertantul dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura runda de o zi, fiind invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, pentru fiecare lot.Invitatia va fi transmisa pe cale electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Alba, Piata I.I.C. Bratianu, nr. 1, Alba Iulia,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Consiliul Judetean Alba
Adresa postala:  P-ta I.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/813380, Email:  [email protected], Fax:  0258/811325, Adresa internet (URL):  www.cjalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer