Licitatie Publica - Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-IV si V-VIII si prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2008-2009, in cadrul programului guvernamental Laptele
Anunt de participare numarul 55881/18.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Alba
Adresa postala: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Elena Galac Vitan, Tel.0258-813380, 0258-811982, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0258-813325, Adresa internet (URL): www.cjalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-IV si V-VIII si prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2008-2009, in cadrul programului guvernamental Laptele si cornul, din judetul Alba.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- a). produse lactate: lapte UHT, Cod CPV: 15511210-8; si derivate: branza topita cu pasta moale, cod CPV: 15542200-1; branza topita tartinabila, cod CPV: 15545000-0, in limitele stabilite in anexele nr. 2 si nr.3 la Caietul de sarcini.
-b). produse de panificatie: cornuri, cod CPV: 15811300-9; biscuiti in echivalent, in limitele stabilite in anexele nr. 2 si nr. 3 la Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
15542200-1-Branza cu pasta moale (Rev.1)
15545000-0-Branza tartinabila (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate/produse de panificatie pentru elevii din clasele I-IV si V-VIII si prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2008-2009, in cadrul programului guvernamental Laptele si cornul, din judetul Alba.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 933, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare pentru loturile 1-16 59.335 Ron conform anexei B;garantie de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor articolului 44 OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Ultimul bilant contabil (complet) pe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratii pe proprie raspundere pentru spatii depozitare; informatii cu privire la numarul de personal calificat, lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi admisi la selectie candidatii/ofertantii trebuie sa aiba minim un an vechime de producere si/sau distributie a produselor lactate si/sau de panificatie Cf. adresiei nr.2495/M.P./08.05.2007a Ministerului Internelor si Reformei Administrative, pct. 5 din anexa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie, care se va desfasura in ziua de 06 august 2008, pentru imbunatatirea ofertelor de pret depuse de catre ofertantii selectati
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin ordin de plata, sau in numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de apel Alba
Adresa postala: Piata I.I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258.810289, Email: [email protected], Fax: 0258.810286, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 14:47