Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2012-2013


Anunt de participare numarul 136816/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform traseelor stabilite prin caietul de sarcini
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia de produse de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe anul scolar 2012-2013 in conformitate cu prevederile OUG nr.96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? total cantitati = 1.460.490buc/anLOT 2 ? total cantitati = 1.670.530buc/anLOT 3 ? total cantitati = 2.928.100buc/anLOT 4 ? total cantitati = 774.834buc/anLOT 5 ? total cantitati = 1.203.102buc/anLOT 6 ? total cantitati = 1.451.946buc/anLOT 7 ? total cantitati = 3.795.494buc/an
Valoarea estimata fara TVA: 3, 719, 658.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de: Lot1-8.178lei; Lot2-9.354lei; Lot3-16.397lei; Lot4-4.339lei; Lot5-6.737lei; Lot6-8.130lei; Lot7-21.254lei si trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia poate fi constituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.15) b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante. Contul IBAN al autoritatii contractante este RO51TREZ0615006XXX000208 , deschis la Trezoreria municipiului Bacau cod fiscal 4455510. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006 vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? Formular nr.16. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata in cuantum de: Lot1-4.089, 37lei; Lot2-4.247, 74lei; Lot3-4.599, 86lei; Lot4-2.169, 53lei; Lot5-3.368, 68lei; Lot6-4.065, 44lei; Lot7-4.842, 73lei; Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat in baza prevederilor OUG nr.96/2002
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare in prevederile art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006Operatorii economici participanti la proceduraOfertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Cosa Maricica ? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte;Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceFantaza Ciprian-Director executiveNica Ciprian-inspector de specialitateConsilieri judeteni ? a se vedea Anexa la Formular nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorul economic care va fi clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata la solicitatrea autoritatii contractante, care va fi transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.1. Adeverinta de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, valabila, din care sa rezulte ca unitatea indeplineste toate conditiile legale impuse de legislatia in domeniu.2. Autorizatii Sanitare de Functionare pentru Fabrica de produse de panificatie, eliberate de Ministerul Sanatatii - Directia de Sanatate Publica, insotita de proces-verbal de constatare a conditiilor igienico-sanitare pe anul 2012;3. Licente de fabricatie pentru produsele ofertate, eliberate de Ministerul Agriculturii, Padurii si Dezvoltarii Rurale;4. Certificat de evaluare sanitara eliberat de Directia de Sanatate Publica, prin care se certifica ca ofertantul indeplineste conditiile igienico-sanitare impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea, depozitarea, transportul si livrarea produselor de panificatie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: Cerintele de la punctele 2 si 3 vor fi indeplinite doar de ofertantii care sunt si producatori, pentru ceilalti ofertanti aceste cerinte nu se aplica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Fisa de informatii generale.
Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim: pentru Lot 1 = 817.874 lei pentru Lot 2 = 935.496 lei pentru Lot 3 = 1.639.736 lei pentru Lot 4 = 433.907 lei pentru Lot 5 = 673.737 lei pentru Lot 6 = 813.089 lei pentru Lot 7 = 2.125.476 lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati in care se va/vor marca vizibil contractul/contractele mentionate pentru dovedirea conditiilor minimale. Lista se va completa si depune in original, insotita de cel putin 1 document/ contract/p-v de receptie si care vor contine informatii privind: valoarea si perioada de furnizare a produselor, prin care sa confirme livrarile de produse a carui valoare sa fie de minim: pentru LOT1=408.000lei pentru LOT2 =467.000lei pentru LOT3=819.000lei pentru LOT 4=216.000lei pentru LOT5=336.000lei pentru LOT6=406.000lei pentru LOT7=1.062.000lei Se vor prezenta parti relevante din contract din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.
Se va completa Fisa de experienta similara
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. O declaratie din care sa rezulte ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar. Mijloacele de transport vor fi inregistrate sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor. Decl referitoare la asigurarea conditiilor de pastrare a produselor la temperaturi indicate de producator. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre cu toate produsele ofertate Neprezentarea mostrelor pentru toate produsele ofertate duce la descalificarea ofertantului
In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Daca ofertantul castigator va subcontracta o parte sau anumite parti din contract, Autoritatea Contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, la data incheierii contractului de achizitie publica.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire.Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara, respectiv tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in domeniul care face obiectul prezentei licitatii;Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore; -Initierea si desfasurarea licitatiei electronice vor fi comunicate ulterior deschiderii ofertelor. -Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul unitar. -Pretul maxim este de 0, 28 lei/produs (corn)/copil/zi fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de operatorii economici ofertanti sa participe la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se prezinta doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc si care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau - Serviciul Juridic, Documentare, Reglementari
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer