Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, autorizat/acreditat, pe anul scolar 2010-2011
Anunt de participare numarul 108320/25.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, autorizat/acreditat, pe anul scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform lista trasee
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, autorizat/acreditat, pe anul scolar 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 =603.198 buc
LOT 2 =723.354 buc
LOT 3 =1.247.316 buc
LOT 4 =308.760 buc
LOT 5 =541.074 buc
LOT 6 =619.752 buc
LOT 7 = 1.621.362 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 359, 555.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare LOT1=2.800lei, LOT2=3.400lei, LOT3=5.900lei, LOT4=1.400 lei, LOT5=2.500lei, LOT6=2.900lei, LOT7=7.700lei. Garantia de buna executie 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neacadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in original sau copie legalizata). Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la bugetul de stat si local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente. Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de minim: pentru LOT 1 = 289.000 leipentru LOT 2 = 347.000 leipentru LOT 3 = 598.000 leipentru LOT 4 =148.000 leipentru LOT 5 = 259.000 leipentru LOT 6 = 297.000 leipentru LOT 7 = 778.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrarii de produse similare in ultimii 3 ani.Fisa/fisele privind experienta similara.- Se mai solicita recomandari din partea altor beneficiari.-certificatul de producator/echivalent pentru produsele ofertate.
-Certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica (judeteana);
-Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de mere;
-autorizatiile sanitar veterinare pentru mijloacele de transport folosite in indeplinirea contractului;
-Declaratie privind spatiile de depozitare de care dispune operatorul economic;
- Informatii referitoare la personalul de care dispune operatorul economic;
-Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre pentru produsele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta un contract de furnizarede aceeasi natura si complexitate (furnizare mere), impreuna cu recomandarea unui beneficiar.Valoarea contractuluisa fieminim: pentru LOT 1 = 144.000 leipentru LOT 2 = 173.000 leipentru LOT 3 = 299.000 leipentru LOT 4 = 74.000 leipentru LOT 5 = 129.000 leipentru LOT 6 = 148.000 leipentru LOT 7 = 389.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va initia licitatia electronica intr-o singura runda, elementul de departajare este pretul, iar desfasurarea licitatiei va fi comunicata la o data ulterioara deschiderii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S134-205917 din 14.07.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Nu este cazul
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda, nr 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau
Adresa postala: Strada Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 16:22