Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produse lactate pentru prescolarii din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si pentru elevii din clasele I -VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Dolj pentru anul scolar 2009-2010


Anunt de participare numarul 81843/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408200, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produse lactate pentru prescolarii din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si pentru eleviidin clasele I -VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Doljpentru anulscolar 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gradinitele si scolile din judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia produse lactate pentru prescolarii din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore si pentru eleviidin clasele I -VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Doljpentru anulscolar 2009-2010, conform O.U.G.nr.96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat , precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore , cu modificarile si completarile ulterioare si a H.G. nr.714/2008 privind actualizarea limitei valorii zilnice pentur produsele lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat , precum si pentrucopiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore si pentru aprobarea continutului/specificatiilor tehnice ale caietului de sarcini pentru procedurile de atribuire a contractelor de furnizare a produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551000-5-Iaurt si alte produse lactate fermentate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Sector 13.795.400 buc.
Lotul 2 Sector 23.758.650 buc.
Lotul 3 Sector 34.541.600 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 233, 174RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2009 pana la 11.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garintie particip.Lot I 25.000 leiLot II 25.000 leiLot III 30.000 lei, cuscrisoare de garantie bancaraOP nr RO 58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150 deschis la Trez.Craiova.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
-Certificat Unic de Inregistrare
(CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie-Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.
-Documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat (licenta de fabricare, laborator de analize acreditat sau autorizat)
-Certificat eliberat de Directia de sanatate publica, din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportulproduselor lactate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicitainformatii cu privire la:
-rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Cerinta obligatorie:
- Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
- Bilant contabil la data de 31.12.2007 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
- Fisa de imformatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ;
- Documente bancare din care sa rezulte bonitatea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii3 aniSe solicita completarea formularului C1si prezentare a cel putin unei recomandari.
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima obligativitatea prezentarii cel putin a unei recomandarii/recomandarilor din partea unor beneficiari/clienti pentru contractelesimilare prezentate.
In confomitate cu art.34 alin.2 din OUG nr.34/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii (Formular G)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele admisibile vor participa la etapa finalaPretul de pornire este valoarea cea mai mica a preturilor ofertate in lei fara TVA/unitatea de produsO singura runda = 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 13:00
Locul: sediul CJD, str. Unirii, nr.19, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se acceseaza documentatia de atribuire integral din SEAP, CONF. ART.40 DIN OUG nr.34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu., nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer