Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I ? VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private, cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2010 ? 20


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
105.445 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C.SUCCES NIC COM SRL
Anunt de atribuire numarul 92223/28.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN UNGUREANU, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor de panificatiepentru elevii din clasele I ? VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private, cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2010 ? 2011, in conformitate cu OUG nr.96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr.714/2008?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia produselorde panificatiepentru elevii din clasele I ? VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private, cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2010 ? 2011, in conformitate cu OUG nr.96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr.714/2008?(perioada 20.09.2010 ? 30.09.2010 inclusiv - 9 zile lucratoare)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
105, 445.44RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 107 Denumirea: Aprov.si distrib.prod.de panif.pt.elevi si prescolari - Sector 1 Jud Dolj (20-30.09.2010)
V.1) Data atribuirii contractului 9/17/2010
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.SUCCES NIC COM SRL
Adresa postala:  Sat Balta, jud.Gorj, Localitatea:  Runcu, Cod postal:  217390, Romania, Tel. 0253/214080, Fax:  0253/216691
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 57717.90 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 34630.74 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 108 Denumirea: Aprov.si distrib.prod.de panif.pt.elevi si prescolari sector 2 Jud.Dolj (20-30.09.2010)
V.1) Data atribuirii contractului 9/17/2010
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.SUCCES NIC COM SRL
Adresa postala:  Sat Balta, jud.Gorj, Localitatea:  Runcu, Cod postal:  217390, Romania, Tel. 0253/214080, Fax:  0253/216691
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 57755.70 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 34653.42 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 109 Denumirea: Aprov.sidistrib.prod.de panif.pt.elevi si prescolari sector 1jud.Dolj (20-30.09.2010)
V.1) Data atribuirii contractului 9/17/2010
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.SUCCES NIC COM SRL
Adresa postala:  Sat Balta, jud.Gorj, Localitatea:  Runcu, Cod postal:  217390, Romania, Tel. 0253/214080, Fax:  0253/216691
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 67802.40 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 36161.28 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer