Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii claselor I-VIII si prescolarilor din gradinite apartinand invatamantului de stat din judetul Harghita, in anul scolar 2008-2009
Anunt de participare numarul 59387/23.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii claselor I-VIII si prescolarilor din gradinite apartinand invatamantului de stat din judetul Harghita, in anul scolar 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Harghita, conform listei anexate la documentatie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia zilnica, bisaptamanala sau saptamanala pentru elevii din clasele I-VIII si prescolarilor din gradinitele apartinand invatamantului de stat din judetul Harghita, in anul scolar 2008-2009 a produselor de panificatie (cornuri, batoane, biscuiti) in ambalaje de 80g/unitate si transport la destinatar (unitatea scolara).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612500-6 - Produse de panificatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale zilnice, bisaptamanale sau saptamanale, cu nominalizarea localitatilor, scolilor si gradinitelor de stat cu program normal de 4 ore si a numarului de elevi si prescolari, sunt prevazute in anexa prezentului caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 637, 407RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1: zona Ciuc 5000 leilot 2: zona Odorhei - Cristur 4500 leilot 3: zona Gheorgheni - Toplita 3500 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETULBugetul autoritatii contractante nu va putea depasi limita de 0, 41 lei/portie/zi cu TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Se solicita completarea Formularului nr.1: Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat si bugetul local, emis de organele competente, valabil la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau in copie legalizata de un notar public.
- Certificat de inregistrare fiscala, sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- Formularul nr. 3 - Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificareCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim: - lot1:3.100.000 lei- lot2:2.700.000 lei- lot3:2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- Formularul nr. 4 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
- adeverinta emisa de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, - Formularul nr. 5 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic care servesc pentru indeplinirea contractului de produse- Formularul nr. 6 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Formularul nr. 7 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1.Cerinta minima de calificare: Din adeverinta emisa de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor sa rezulte ca in cadrul programului lapte-corn in anul scolar 2007-2008 ofertantul nu a fost amendat de catre Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.-2.Cerinta minima de calificare: - ofertantul sa dispuna de personal calificat in domeniul controlului calitatii produselor (se vor prezenta copii ale documentelor de calificare in domeniu)- cel putin 1% din angajatii ofertantului sa fie cu studii superioare (se vor prezenta CV-urile respective)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica, cu durata de o zi. Data licitatiei va fi comunicata ofertantilor prin intermediul SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10196/18.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, P-ta Libertatii nr. 5, Miercurea Ciuc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii prin reprezentantii lor legali.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6., sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Ghe. Doja nr.4, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr.5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 12:58