Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore , in anul scolar 2008-2009, in conformitate cu preve


Anunt de participare numarul 60406/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408200 int.361., Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore , in anul scolar 2008-2009, in conformitate cu prevederile OUG nr. 96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr.714/2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza produse lactate (lapte UHT, lapte pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu integral) in ambalaje de 200 g/unitate, pastrat pana la servire la temperatura maxima de 8 grade C, conform anexei 1 din HG nr. 714/02.07.2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 = sectorul 1 782.841 litri lapte, respectiv 3.914.204 bucati in ambalajede 200 g/unitate ;Lotul 2 = sectorul 2 781.740 litri lapte, respectiv 3.908.700 bucati in ambalajede 200 g/unitate ;Lotul 3 = sectorul 3 937.228 litri lapte, respectiv 4.686.140 bucati in ambalajede 200 g/unitate ;
Valoarea estimata fara TVA: 8, 506, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1 - Sector 1 26.700 leiLot 2 - Sector 2 26.600 leiLot 3 - Sector 3 31.200 leiCuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 si situatiaprevazutala art. 180certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, CUI
Documente din care sa rezulte calitatea de agent eco economic autorizat(licenta de fabricare, laborator de ana analize acreditat sau autorizat
-Autorizatie sanitara-veterinara de functionare;
- Certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica (judeteana), din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor lactate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cuprinzand cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005-2007) formular anexat
Bilant contabil la data de 31.12.2006bilantul contabil la 31.12.2007, vizate si inregistrate de organele competente (fiecare fila va fi semnata si stampilata, ;
Documente bancare din care sa rezulte bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dispune de mijloace de transport si distributie/ autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, minim 5 autovehicule/ sector ;
Lista principalelor livrari de produse lactate (lapte UHT, lapte pasteurizat, lapte batut, iaurt simplu integral) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara prezentarea unui contract de furnizare de produselactate in ultimii trei ani, cu recomandarea aceluiasi beneficiar ;
Dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperaturi indicate de producator.
Ofertantul trebuie sa asigure personal de specialitate si calificare corespunzator indeplinirii contractului, persoanele avind cunostinte de igiena alimentelor instruite in acest sens.
Ofertantul va prezenta lista cu:
- personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare produse;
- studiile si calificarile in domeniul personalului angajat.
- Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: - managementul calitatii, managementul sigurantei alimentelor, managementul sanatatii si securitatii ocupationale (ISO 9001/2001+HACCP si/sau ISO 22000/2005, OHASAS 18001/2004) sau adeverinta in curs de acreditare, in producere si/ sau distributie a produselor alimentare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Perioada pentru aplicarea procedurii de licitatie deschisa sau restransa nu permite furnizarea produse lactate odata cu inceperea noului an scolar
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Nu se limiteaza numarul de candidati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Cu faza finala licitatie electronica, potrivit art.1 alin. lit.b din H.G.nr.1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 12:00
Locul: sediul C.J.Dolj, Craiova, str.Unirii nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comoisiei de evaluare, reprez. imputerniciti ai candidatilor si reprez. UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 300840, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B.DUL N.TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 100188, Romania, Tel.0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIRII NR.19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2008 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer