Licitatie Publica - APROVIZIONAREA SI DISTRIBUTIA PRODUSELOR LACTATE PENTRU ELEVII CLASELOR I-VIII SI PRESCOLARILOR DIN GRADINITE APARTININD INVATAMINTULUI DE STAT DIN JUDETUL HARGHITA
Anunt de participare numarul 59341/23.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
APROVIZIONAREA SI DISTRIBUTIA PRODUSELOR LACTATE PENTRU ELEVII CLASELOR I-VIII SI PRESCOLARILOR DIN GRADINITE APARTININD INVATAMINTULUI DE STAT DIN JUDETUL HARGHITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Harghita, conform listei anexa la Caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APROVIZIONAREA SI DISTRIBUTIA PRODUSELOR LACTATE PENTRU ELEVII CLASELOR I-VIII SI PRESCOLARILOR DIN GRADINITE APARTININD INVATAMINTULUI DE STAT DIN JUDETUL HARGHITA in anul scolar 2008-2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lot 1: aprovizionarea cu produse lactate zona Ciuc (nr. 17105 elevi )
- lot 2: aprovizionarea cu produse lactate zona Odorhei - Cristur (nr. 14486 elevi )
- lot 3: aprovizionarea cu produse lactate zona Gheorgheni - Toplita (nr.10795 elevi )
Valoarea estimata fara TVA: 4, 888, 834RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1:9.500 lei;lot 2:8.000lei;lot 3:6.000 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractlui fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiCertificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe 3 ani sa fie de minim: Lot 1 zona Ciuc: 5.900.000 lei;Lot 2 zona Odorhei-Cristur: 5.000.000 lei;Lot 3 zona Gheorgheni-Toplita: 3.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Adeverinta emisa de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic care servesc pentru indeplinirea contractului de furnizare;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din adeverinta emisa de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor sa rezulte ca in cadrul programului lapte-corn in anul scolar 2007-2008 ofertantul nu a fost amendat de catre Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor;Ofertantul sa dispuna de personal calificat in domeniul controlului calitatii produselor (se vor prezenta copii ale documentelor de calificare in domeniu;Cel putin 1% din angajatii ofertantului sa fie cu studii superioare (se vor prezenta CV-urile respective);Subcontractantii care vor avea o pondere de peste10 % in indeplinirea contractului, vor prezenta Fisa de informatii generale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda de o zi. Data licitatiei va fi comunicata ofertantilor prin intermediul SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10200/18.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, P-ta Libertatii nr. 5, Miercurea Ciuc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str. Gh. Doja nr. 4, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207700, Fax: 0266-207725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 09:36