Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantulde stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat


Anunt de participare numarul 58766/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantulde stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gradinitele si scolile din judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in conformitate cu OUG nr. 96/2002, in anul scolar 2008-2009, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr.714/2008
Se va folosi lapte UHT, ambalat corespunzator. Acolo unde nu este oferta de lapte UHT se poate folosi si lapte pasteurizat, ambalat corespunzator, pastrat la servire la temperatura maxima de8ยบ C . Prioritate are laptele UHT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 = Sector 1 - 3914214 buc. in ambalaje de 200g/unitateLotul 2 = Sector 2 - 3908700 buc. in ambalaje de 200 g/unitateLotul 3 = Sector 3 - 4686140 buc. in ambalaje de 200 g/unitate
Valoarea estimata fara TVA: 8, 514, 559RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar particip lapte UHT lot 1 28100 lei, lot228000, lot 333740 lei lapte pasteurizat- lot 123900 lei, lot 223800, lot 328600 lei Garantia de buna executie 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii conform art 180 si 181, certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, CUI, - Documente din care sa rezulte calitatea de agent eco economic autorizat(licenta de fabricare, laborator de ana analize acreditat sau autorizat
-Autorizatie sanitara-veterinara de functionare;
-Certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica (judeteana), din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor lactate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale , cuprinzand cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilant contabil la data de 31.12.2006bilantul contabil la 31.12.2007, vizate si inregistrate de organele competente;
Documente bancare din care sa rezulte bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dispune de mijloace de transport si distributie/ autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, minim 5 autovehicule/ sector ;
Lista principalelor livrari de produse (lapte UHT, lapte pasteurizat) efectuate in ultimii 3 ani, Experienta similara prezentarea unui contract de furnizare de produselactate in ultimii trei ani, cu recomandarea aceluiasi beneficiar ;
Dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperaturi indicate de producator.
Ofertantul trebuie sa asigure personal de specialitate si calificare corespunzator indeplinirii contractului, persoanele avind cunostinte de igiena alimentelor instruite in acest sens .
Ofertantul va prezenta lista cu:
- personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare produse;
- studiile si calificarile in domeniul personalului angajat,
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: managementul calitatii , managementul sigurantei alimentelor, managementul sanatatii si securitatii ocupationale(ISO 9001/2001, ISO 22000/2005, HACCP OHASAS 18001/2004) sau adeverinta in curs de acreditare, in producere si/ sau distributie a produselor alimentare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ca etapa finala a licitatiei deschise, dupa selectarea ofertantilorLicitatia electronica se va desfasura conform fisei de date a achizitiilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 13:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, Craiova, str. Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 100188, Romania, Tel.0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer