Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2011-2012, Etapa II
Anunt de participare numarul 129258/31.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Manolachi Petrica, Tel. 0235361095, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2011-2012, Etapa II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din localitatile judetului Vaslui, Romania.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2011-2012, la scolile de stat si private cu clasele I-VIII, precum si gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din localitatile judetului Vaslui, Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2010-2011. Cantitati totale: 5478948 pachete "lapte si corn".
Valoarea estimata fara TVA: 5, 169, 652RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: 50000 lei. Grantie buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri de TVA(daca este cazul) ? persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 2 ani incheiati (2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat valoarea de 10.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
-formularul Experienta similara;
-contractul de furnizare privind aprovizionarea si distributia de produse lactate si de panificatie, prezentat ca similar in formularul Experienta similara (se pot prezenta contracte pentru pachetul ?lapte si corn? sau contracte pentru produse lactate si/sau contracte pentru produse de panificatie);
-recomandare de la beneficiarul contractului de furnizare prezentat ca similar;
-certificat eliberat de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea depozitarea si transportul produselor lactate si de panificatie.
-documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat (licente de fabricatie) sau contracte/precontracte/etc. cu producatori autorizati (se vor prezenta licentele de fabricatie ale acestora) deproduse de panificatie si/sau lactate pe perioada de derulare a programului.
-declaratie privind dotarea cu mijloace de transport si distributie;
-declaratie privind personalul de specialitate si capacitatea manageriala de care dispune pentru indeplinirea contractului.
-informatii privind asigurarea cu laborator de analize acreditat/autorizat sau contract de colaborare cu un laborator acreditat/autorizat ;
-autorizarea sanitar-veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala (stampila ovala);
-certificat emis de organisme independente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem HACCP conform H.G. nr. 924/2005 sau echivalent, care indeplineste conditiile standardului ISO 22000:2005 sau echivalent.
-declaratie privindsubcontractantii, daca este cazul.
-informatii generale (pentru subcontractant), daca este cazul.
-certificat ISO 9001 sau echivalent.
-certificat ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-efectuarea a cel putin un contract sau maxim 2 contracte care au avut ca obiect aprovizionarea si distributia zilnica si/sau bisaptamanala si/sau saptamanala de produse lactate si / sau de panificatie, cu o valoare finala cumulata, fara TVA, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului in contractul respectiv, egala cu sau mai mare decat valoarea de 5.169.000 lei.-ofertantul trebuie sa indeplineasca conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea, depozitarea si transportul produselor lactate si de panificatie.-ofertantul trebuie sa aiba calitatea de agent economic autorizat (licente de fabricatie pentru produse lactate si de panificatie) sau contracte/precontracte/etc. cu producatori autorizati (licente de fabricatie) deproduse de panificatie si/sau lactate.-asigurarea cu mijloace de transport si distributie a produselor lactate si de panificatie ? autovehicule speciale termoizolate si dotate cu instalatii frigorifice;
-asigurarea cu personal de specialitate si asigurarea capacitatii manageriale ;
-asigurarea cu laborator de analize acreditat/autorizat sau contract de colaborare cu un laborator acreditat/autorizat.-operatorul economic trebuie sa fie autorizat pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala (stampila ovala) ;
-operatorul economic trebuie sa puna in aplicare, sa implementeze si sa mentina o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP ;
-informatii privind subcontractantii, daca este cazul.-asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.-asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei, fara TVA;
-Licit. electr. se va desfasura intr-o singura runda a 24 ore;
-Pot participa op. ec. inregistrati in SEAP conform H.G. nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S51-083457 din 15.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Vaslui, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui ? Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel. 0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 08:54