Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2009-2010


Anunt de participare numarul 81782/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel.0235361095, Email: [email protected], Fax: 0235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile de stat si private cu clasele I-VIII, precum si gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din localitatile judetului Vaslui, Romania.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2009-2010, la scolile de stat si private cu clasele I-VIII, precum si gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din localitatile judetului Vaslui, Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevi si prescolari in anul scolar 2009-2010. Cantitati totale: 10.425.780 pachete "lapte si corn".
Valoarea estimata fara TVA: 10, 250, 556RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: LOT 1- 36.069 lei;LOT 2- 35.998 lei;LOT 3- 15.090 lei;LOT 4- 7.328 lei;LOT 5- 8.021 lei. Grantie buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri de TVA persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare Informatii generale, completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- Prezentare Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu: LOT 1: zona Vaslui 5.410.397 lei ; LOT 2: zona Birlad 5.399.742 lei ; LOT 3: zona Husi 2.263.443 lei ; LOT 4: zona Negresti 1.099.126 lei ; LOT 5: zona Murgeni1.203.128 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul Experienta similara (pentru fiecare lot, dupa caz);
-contractul de furnizare privind aprovizionarea si distributia de produse lactate si de panificatie, prezentat ca similar in formularul Experienta similara (se pot prezenta si doua contracte unul pentru produse lactate si unul pentru produse de panificatie);
-recomandare de la beneficiarul contractului de furnizare prezentat ca similar;
-certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea depozitarea si transportul produselor lactate si de panificatie.
-documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat (licente de fabricatie) sau contracte cu producatori autorizati (se vor prezenta licentele de fabricatie ale acestora) deproduse de panificatie si/sau lactate pe perioada de derulare a programului.
-declaratie privind dotarea cu mijloace de transport si distributie, pentru fiecare lot (zona);
-declaratie privind spatiile de depozitare pentru pastrarea produselor lactate si de panificatie;
-declaratie privind personalul de specialitate si capacitatea manageriala de care dispune pentru indeplinirea contractului.
-informatii privind asigurarea cu laborator de analize acreditat/autorizat sau contract de colaborare cu un laborator acreditat/autorizat ;
-autorizarea sanitar-veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala (stampila ovala);
-certificat emis de organisme independente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem HACCP conform H.G. nr. 924/2005 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect aprovizionarea si distributia de produse similare, ca natura si complexitate, respectiv aprovizionarea si distributia zilnica si bisaptamanala de produse lactate si de panificatie si a carui valoare, fara TVA, este mai mare sau egala cu : LOT 1: zona Vaslui 1.082.079 lei ; LOT 2: zona Birlad 1.079.949 lei ; LOT 3: zona Husi452.689 lei ; LOT 4: zona Negresti 219.825 lei ; LOT 5: zona Murgeni240.626 lei.-ofertantul trebuie sa indeplineasca conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea, depozitarea si transportul produselor lactate si de panificatie.-ofertantul trebuie sa aiba calitatea de agent economic autorizat (licente de fabricatie pentru produse lactate si de panificatie oferite) sau contracte cu producatori autorizati (licente de fabricatie) deproduse de panificatie si/sau lactate.-asigurarea cu mijloace de transport si distributie a produselor lactate si de panificatie pe fiecare lot (zona) autovehicule speciale termoizolate si dotate cu instalatii frigorifice pe timpul perioadei de vara, conform cap. IV din Normele de igiena pentruproductia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor aprobate prin Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 976/ 1998, pentru fiecare lot (zona), avand in vedere programul si volumul de distributie - minim 5 autovehicule/lot (zona);
-asigurarea cu spatii de depozitare pentru pastrarea produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator;
-asigurarea cu personal de specialitate si asigurarea capacitatii manageriale care ii permite sa indeplineasca obligatiile rezultate in urma incheierii contractelor de furnizare ;
-asigurarea cu laborator de analize acreditat/autorizat sau contract de colaborare cu un laborator acreditat/autorizat.-operatorul economic trebuie sa fie autorizat pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala (stampila ovala) ;
-operatorul economic trebuie sa puna in aplicare, sa implementeze si sa mentina o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda a 24 ore;
-Participa la licitatia electronica doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform H.G. nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S11-014685 din 17.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 13:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer