Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din judetul Caras-Severin


Anunt de participare numarul 57988/10.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel.0255216247, 0255211240/int.228, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0255216247, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din judetul Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII si gradinitele din judetul Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din judetul Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.1)
15542200-1-Branza cu pasta moale (Rev.1)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru anul scolar 2008-2009 un total de 5.704.724 produse/categorie(lactate, panificatie)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 590, 629.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia totala de participare pentru toate loturile este de 55859.99 lei, iar pentru fiecare lot care se regaseste in anexa B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform alocatiilor bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art.44 si 45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de DirectiaImpozite si Taxe Locale al unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschideri ofertelor.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in copie legalizata, valabila la data deschideri ofertelor.Prezentarea certificatului constatator si a certificatului de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul precedent vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate eliberata de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei.
Autorizatie sanitara si sanitar veterinara eliberate de institutiile de resort.
Dovada detinerii de mijloace de transport termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice in conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr. 976/98, se va mentiona numarul de masini corespunzator pentru fiecare zona licitata in parte.
Dovada ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator, care sa poata fi verificate de catre organele de control sanitar si sanitar veterinar competente ale judetului Caras-Severin impreuna cu un reprezentant al Consiliului Judetean Caras-Severin, prin declaratie pe proprie raspundere; (criteriu de calificare, lipsa este eliminatorie).
Dovada ca personalul angajat care manipuleaza produsele in timpul livrarii este dotat cu echipament de protectie, instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.
Buletinele de analiza pentru fiecare produs ofertat (in termen) eliberat de un laborator acreditat sau un laborator de referinta.
Avize eliberate de catre Ministerul Sanatatii, Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului si de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, prin structurile descentralizate, cu privire la indeplinirea conditiilor cerute furnizorilor de OUG nr. 97/2001 privind reglementare productiei, circulatiei si comercializarii alimentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza licitatie electronica pentru imbunatatirea ofertei financiare incepand cu data de 25.08.2008 ora 09.00, intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 10:00
Locul: Resita, Consiliul Judetean Caras-Severin cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Deschiderea ofertelor se va face de comisia de evaluare a ofertelor cu participarea delegatiilor societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3204642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cosiliul Judetean Caras-Severin-Directia Juridica si de Administratie Publica
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255-216247, Email: [email protected], Fax: 0255-216247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer