Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ARCURI UTILAJE SUPRAFATA, AXE SI ARBORI, BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, DISPOZITIVE INTINDERE, BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE, BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL, CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE DE CARIERA, DISPOZITIVE DE CURATENIE, ELEMENTE DE TRASEU, ELEMENTE DE


Anunt de intentie (utilitati) numarul 16208/03.11.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel.0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ARCURI UTILAJE SUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ARCURI UTILAJE SUPRAFATA, 406 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 56, 706.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
AXE SI ARBORI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AXE SI ARBORI, 22 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42141110-3 - Arbori de transmisie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 63, 951.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, DISPOZITIVE INTINDERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, DISPOZITIVE INTINDERE , 28 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 261, 478.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE, 264 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 56, 048RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL , 19017 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 354, 557.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE DE CARIERA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE DE CARIERA , 882 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 491, 828.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE CURATENIE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DISPOZITIVE DE CURATENIE , 86 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 24, 943.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE DE TRASEU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELEMENTE DE TRASEU, 1396 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 703, 961.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE DE SENILA UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELEMENTE DE SENILA UTILAJE MINIERE , 409 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 023.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
FRANE, SAIBE FRANA, TIMONERII, SABOTI FRANA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FRANE, SAIBE FRANA, TIMONERII, SABOTI FRANA, 113 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 137, 113.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
INSTALATII DE VULCANIZAT BENZI SI PIESE DE SCHIMB
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALATII DE VULCANIZAT BENZI SI PIESE DE SCHIMB, 1589 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42636000-3 - Prese (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 544, 208.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LAGARE BUCSI SI CUZINETI DIN BRONZ
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LAGARE BUCSI SI CUZINETI DIN BRONZ , 69 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 885.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ORGANE DE ASAMBLARE NESTANDARDIZATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ORGANE DE ASAMBLARE NESTANDARDIZATE , 646 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 22, 034RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB UTILAJE AUTO SI AUXILIARE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE DE SCHIMB UTILAJE AUTO SI AUXILIARE, 2353 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 312, 579.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB EXCAVATOR 2000
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE DE SCHIMB EXCAVATOR 2000, 14 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 90, 995RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE DE SCHIMB PENTRU TRANSPORTOARE TIP TBS
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE DE SCHIMB PENTRU TRANSPORTOARE TIP TBS, 3686 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 553RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB REDUCTOARE UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE SCHIMB REDUCTOARE UTILAJE MINIERE, 419 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42140000-2 - Angrenaje, elemente de angrenare si de antrenare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 356, 956.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB UTILAJE CLASICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PIESE SCHIMB UTILAJE CLASICE, 5271 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 855, 376.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PINIOANE, ROTI DINTATE UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PINIOANE, ROTI DINTATE UTILAJE MINIERE, 15 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 195, 962.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RAZURI, CUPLAJE DIN CAUCIUC, PLACI SI INELE DIN CAUCIUC
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RAZURI, CUPLAJE DIN CAUCIUC, PLACI SI INELE DIN CAUCIUC , 155605 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 474, 410.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PLACI DE UZURA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PLACI DE UZURA, 11679 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 366, 956.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ROLA SPRIJIN SI ALERGATOARE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ROLA SPRIJIN SI ALERGATOARE, 151 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 235, 784.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RULMENTI ROTIRE UTILAJE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RULMENTI ROTIRE UTILAJE, 3 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 432, 302.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RULMENTI SI BUCSI RULMENTI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RULMENTI SI BUCSI RULMENTI, 3823 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 877, 857RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SUPORTI DE CABLU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SUPORTI DE CABLU, 3000 buc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.01.2010
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 152RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
PENTRU CONTRACTELE CU CARACTER DE REGULARITATE, VALOAREA SE POATE SUPLIMENTA PANA LA 35% DIN VALOAREA INITIALA, CF. ART.6, PCT.3 DIN HG 925/2006. ANUNTUL VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 11, 107, 626 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer