Licitatie Publica - "ARHIVA DIGITALA"
Anunt de participare numarul 145455/02.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PUBLICA JUDETEANA DE EVIDENTA A PERSOANELOR CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis nr.51, cam.354, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: Ciocan Daniel, Tel. +40 241488466, In atentia: Dl.Ciocan Daniel, Email: [email protected], Fax: +40 241488436, Adresa internet (URL): www.dpjep-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE SUBORDONATA AUTORITATII PUBLICE LOCALE (CONSILIUL JUDETEAN CONSTANTA)
Activitate (activitati)
Altele: Evidenta Persoanelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"ARHIVA DIGITALA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Directiei Publice Judetene de Evidenta a Persoanelor, Bd. Tomis nr.51, Constanta.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrabilele contractului de achizitie publica sunt urmatoarele:
1.Imagini scanate (calitate maxima solicitata) si derivative (imagini la rezolutii mai mici ? thumbnail ? pentru exploatare curenta2.Hardware si software necesare pentru stocarea si exploatarea online a imaginilor scanate.
3.Hardware si software necesare pentru realizarea sistemului automat de salvare (backup).
4.Metadate colectate prin culegerea de date din documentele scanate5.Documentatiile aferente (manuale tehnice, manualele de utilizare).
6.Servicii de instruire pentru exploatare.
7.Servicii de mentenanta in perioada de garantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72252000-6-Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
72253100-4-Servicii de ajutor pentru utilizatori (Rev.2)
79999100-4-Servicii de scanare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de procesare de date si Servicii de scanare. Livrabile proiect.
Totalul actelor (toate perioadele si toate tipurile) ce vor fi prelucrate (scanare si culegere date )se ridica la 2045827 de documente.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 956, 222RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantumde 30000 lei, cu valabilitatea de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru g.p. constituite in alte monede decat leul, cursul care va fi luat in calculul echivalentei va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR pt data publicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate agarantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)din HG 925/2006 , prin depunere in contul RO 04 TREZ 2315 010X XX00 6610 deschis la Trezoreria Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va retine 5736, 22 lei .GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul institutiei aprobat pentru anul 2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Arhiva este compusa din acte supuse Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Toti reprezentantii care vor avea acces la acte vor semna angajamentul de confidentialitate -Anexa A -Angajament de confidentialitate din Caietul de sarcini.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Nota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tert sustinator, daca este cazul.1.Pentru persoane juridice romane:
- Prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.
- Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele:
original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Pentru persoane juridice straine:
Prezentare Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr.3
- Sef Serviciu Stare Civila: Zamfir Maria
- Sef Serviciu Evidenta Persoanelor : Rosca Marius
- Sef Serviciu Financiar, Contabilitate, Administrativ-Valeanu Adina
--Consilieri judeteni (persoane care aproba bugetul): Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.Cerinta nr.4
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice straine.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 2000000 lei.
Nota: Echivalentul in lei a valorilor exprimate in alta valuta se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv
Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.Nota: Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate in limba romana si legalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din
urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Cerinta nr. 2
Experienta similara: deminim 1.000.000 lei fara TVA , valoare care poate fi demonstrata prin cumulul valorii a maxim doua contracte de servicii de natura si complexitate similara contractului prestate in ultimii 3 ani.
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, candidatii sa prezinte:
? Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului. Nota: Nr. de ani solicitati ptr. demonstr. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monedevor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.
In conditiile in care ofertantiiau participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat sa prezinte documente justific. din care sa rezulte indeplin. cerintelor exp. simil.
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.- componentele necesare pentru indeplinirea cerintelor tehnice ale proiectului(hardware, software, comunicatii intre echipamente, servicii)Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnarea contractului dovezile detinerii echipamentelor tehnice.
Cerinta nr. 4
Informatii privind personalul calificat de specialitatePersonalul responsabil minim solicitat:
1.Coordonator de proiectcu experienta profesionala in servicii de scanare si servicii de procesare de date dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.
2.Responsabil lucrare /Sef echipaprocesare date cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de servicii scanare si procesare date.
3.Operator scanare cu experienta profesionala specifica de minim 3 ani in proiecte de prestari servicii similare obiectului achizitiei.
atrage descalificarea candidatului.
4.Operator procesare date cu experienta profesionala specifica de minim 3 ani in proiecte de prestari servicii similare obiectului achizitiei, min. 15 persoane.
Persoanele desemnate in cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ofertantului asociat / subcontractorului/ sustinatorului tert, conform Ordinului nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.- Experienta profesionala generala: cel putin 3 ani;Experienta profesionala specifica:
- experienta in derularea activitatilor specifice indomeniul IT;
- prezentarea unor echipe formate din minim doua persoane de specialitate pentru realizarea serviciilor solicitate;
- toti acesti experti trebuie sa aibe capabilitati tehnice de operare calculator ;
Pentru personalul de specialitate nominalizat se vor prezenta urmatoarele:
- Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului tehnic de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel:
- cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective si/sau alte documente de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari si/sau angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta profesionala a specialistilor propusi;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala,
calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor sau, dupa caz, copii certificate a transcripturilor, declaratia pe propria raspundere din partea expertului in forma autentica privind
experienta/certificarile echivalente detinute.
Cerinta nr. 5
Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documente care demonstreaza studiile/calificarea/ atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome de studii, certificate/atestate . Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala.
Nota: O persoana propusa poate cumula cel mult doua din pozitiile mentionate mai sus.
Persoanele desemnate in cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ ofertantului asociat/ subcontractantului/sustinatorului tert,
conform Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP
Cerinta nr. 6
Declaratie privind privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nota: Capacitatea tehnica si profesionala a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001sau echivalent in domeniul aferent contractului. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentul se poate depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani- 10p maxExperienta similara in prestarea de serv. de scanare si procesare date similare obiectului contractului- .30p maxResurse umane ? 60p max
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2013 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care urmare a evaluarii ofertelor, pe locul I, se claseaza mai multe oferte cu punctaje egale, oferta care se va clasa pe primul loc va fi oferta cu pretul cel mai scazut. b)In cazul in care si pretul (de la punctul a) este egal se va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc. Criterii preselectie : I.Cifra med.de afaceri globala pentru ultimii 3 ani: p.max 10pcta)= 2000000 lei -2500000 lei se acorda 2pct;b)= 2500001 lei-3000000 lei, 4pct;c)= 3000001lei-3500000 lei, 6pct;d)= 3500001 mil.lei-4500000 lei, 8pct;e)>= 4500001 lei, 10pct.II.Exper. similara in prestarea de contracte de serv. de scanare si procesare date similare obiectului contractului, punctaj max-30p.a)contract/contracte cumulate = 1000000 lei -2000000 lei, 10pct;b)contract/contracte cumulate > 2000001 lei -4000000 lei, 20pct;c)contract/contracte cumulate > 4000001 lei, 30pct.Nota: Ptr punctaje egale departajarea se va face :1pct.-pt. fiecare contract conf.lit. a), 2pct.- pt. fiecare contract conf.lit. b), 3pct.-pt.fiecare contractconf. lit. c);III.Resurse umane ?pct. max 60p.III.1 Coordonator de proiect serv.de scanare si procesare de date -5 pct.a) Exper. prof. generala: 0 - =3 ani - = 5 ani - < 8 ani , 0, 75pct; >= 8 ani -8- = 3 oper.- 15p, ofertantul poate propune trei operat.scanare.III.4.Operator procesare date -p. max.30p;a) 15-