Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - arhivare fizica


Anunt de participare numarul 138534/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL PANAIT, Tel. +40 0372069869, Email: [email protected], Fax: +40 0372069888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
arhivare fizica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spatiul de depozitare al ofertantului ca?tigator.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 242, 273.95 si 1, 501, 426RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: a) Se estim. un nr. de 5 c.s. (nr. poate fi mai mare, in functie de necesit. a.c.); b) val. estim. fara TVA a unui c.s.: min.242.273, 95 lei fara TVA si max. 470.747, 50 lei fara TVA (min. 48.454, 79 euro fara TVA si max. 94.149, 50 euro fara TVA, estim. s-au facut la 1 euro = 5, 00 lei);
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului-cadru il reprezinta furnizarea de catre un singur prestator a serviciilor de arhivare fizica pentru documentele achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) estimare numar contracte subsecvente: 5 contracte subsecvente (numarul acestora poate fi mai mare, in func?ie de necesita?ile autorita?ii contractante), astfel: cs1 - de la semnarea acordului-cadru ?i pana la 31.12.2012; cs2 - de la 01.01.2013 ?i pana la 31.12.2013; cs3 - de la 01.01.2014 ?i pana la 31.12.2014; cs4 - de la 01.01.2015 ?i pana la 31.12.2015 ?i cs5 - de la 01.01.2016 ?i pana la incetarea acordului-cadru;
b) estimare cantita?i solicitate pe durata acordului-cadru: 1. Cutie de depozitare tip A4 - 27 dm3: minim 5.860 cutii - maxim 46.880 cutii;
2. Depozitare ml: minim 9.085 ml - maxim 16.351 ml;
3. Serviciu standard regasire ?i scoatere cutie din depozit: minim 240 cutii - maxim 1.680 cutii;
4. Serviciu de urgen?a regasire ?i scoatere cutie din depozit: minim 40 cutii - maxim 280 cutii;
5. Reintoarcere cutie in depozit: minim 240 cutii - maxim 1.680 cutii;
6. Serviciu standard regasire ?i scoatere dosar din depozit: minim 240 dosare - maxim 1.680 dosare;
7. Serviciu de urgen?a regasire ?i scoatere dosar din depozit: minim 40 dosare - maxim 280 dosare;
8. Reintoarcere dosar in depozit: minim 240 dosare - maxim 1.680 dosare.
c) cantita?i estimate pentru un contract subsecvent:
1. Cutie de depozitare tip A4 - 27 dm3: minim 5.860 cutii - maxim 23.440 cutii;
2. Depozitare ml: minim 1.817 ml - maxim 9.085 ml;
3. Serviciu standard regasire ?i scoatere cutie din depozit: minim 20 cutii - maxim 720 cutii;
4. Serviciu de urgen?a regasire ?i scoatere cutie din depozit: minim 10 cutii - maxim 120 cutii;
5. Reintoarcere cutie in depozit: minim 20 cutii - maxim 720 cutii;
6. Serviciu standard regasire ?i scoatere dosar din depozit: minim 20 dosare - maxim 720 dosare;
7. Serviciu de urgen?a regasire ?i scoatere dosar din depozit: minim 10 dosare - maxim 120 dosare
8. Reintoarcere dosar in depozit: minim 20 dosare - maxim 720 dosare.
d) valoarea estimata fara TVA a unui contract subsecvent: minim 242.273, 95 lei fara TVA ?i maxim 470.747, 50 lei fara TVA (minimum 48.454, 79 euro fara TVA ?i maxim 94.149, 50 euro fara TVA, unde estimarile s-au facut la un curs de 1 euro = 5 lei).e) valoarea minima estimata a acordului-cadru este de 242.273, 95 lei fara T.V.A., echivalent a 48.454, 79 euro fara TVA, iar valoarea maxima estimata a acordului-cadru este de 1.501.426, 00 lei fara TVA, echivalent a 300.285, 20 euro fara TVA. Estimarile s-au facut la un curs de 1 euro = 5 lei.
f) elementele/ conditiile care raman neschimbabile pe intreaga durata a acordului-cadru sunt:
- obligatiile pe care operatorul economic si le-a asumat prin propunerea tehnica;
- preturile unitare pe care operatorul economic l-a prevazut in propunerea financiara si pe baza carora se va determina pretul fiecarui contract subsecvent atribuit ulterior.
g) acordul-cadru ?i contractele subsecvente se vor incheia in lei.
h) valorile maxim estimate nu includ serviciile op?ionale. In cazul in care, autoritatea contractanta apeleaza la aceste tipuri de servicii, valorile maxim estimate pot fi mai mari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 242, 273.95 si 1, 501, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 30.000, 00 lei, Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 ?i art. 278^1, lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.281, 42 lei.In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: - garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.- prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO40TREZ7005005XXX002160, deschis la A.T.C.P.M.B.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantum.garant.de buna exec.: 10% din val.c.s.de prest.serv. Se constit.ulterior semn.c.s.(IMM-50%, decl.cf.Anex.1 din L.346/2004). Modul de constit.a garant.de buna exec.accept.: garant.de buna exec.se constit.printr-un instr.de garant.emis in cond.leg.de o soc.banc.ori de o soc.de asig., in orig., in cuant.prev.in FDA si pt.o per.de valab.egala cu per.de derulare a ctr. Garant.treb.sa fie irevocabila. Instrum.de garant.trebuie sa prevada ca plata garant.se va exec.cond., respectiv dupa const.culpei pers. garant., in conf.cu contr.garant. Ofert.are oblig.de a constitui garant.de buna exec.a ctr.cf.art.11.1 (model c.s.) in termen de max. 7 zile. Neconstituirea garant.in term. stipulat duce la incetarea de drept a c.s. Achiz. se obliga sa elibereze garant.pentru particip. dupa ce prest. a facut dovada constit.garant. de buna exec. Achiz. se obliga sa restituie garant. de buna exec. in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta obligatorie: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 4.
Incadrarea in situatiileprevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
b. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 5, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: Dl. Horia GEORGESCU - Pre?edinte, Dna Greta CONSTANTINESCU - Director, Direc?ia Economica, Dna Ioana LAZAR - Director, Direc?ia Juridica, Control, Rela?ii Publice ?i Comunicare, Dna. Elena GALAN ? Director General, Inspec?ia de Integritate.
d. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor.
Cerinte obligatorii:
Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.
Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare de produse.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.
e. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 7. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
f. Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).
Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.
g. Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).
Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. a. Certificatul Constatator eliberat de ONRC.
Cerinta obligatorie: Persoane juridice romane:
Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu men?iunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului de furnizare trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Persoane juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
b. Autoriza?ie de func?ionare eliberata de catre Arhivele Na?ionale (Legea Arhivelor Nationale nr.16/1996).
Cerinta obligatorie: Se va depune documentul in copie cu men?iunea: «conform cu originalul», care sa ateste indeplinirea cerin?elor legale cu privire la prestarea serviciilor arhivistice in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Ofertantului ca?tigator i se va solicita originalul spre confruntare cu copia prezentata in cadrul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Balanta lunara de verificare contabila, semnata de persoanle in drept ale operatorului economic, din care sa reiasa daca operatorul economic este pe profit sau pe pierdere
Cerinta obligatorie: Se va depune in copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina.
Inf. gen. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 941.495, 00lei.
Cerinta oblig.: form. 8.In sit.in care o.e. si-a inreg.bilant.cont.aferent anului2011, acesta poate dovedi indepl. niv.impus si prin raport.la ultimii 3 ani finan.2011, 2010, 2009. In cazul in care o.e. isi demonstr.sit.ec.si fin.invocand si sust.acord. de catre o alta pers., in cf.cu form.9.
CursRON/EUROmediu alBNR/infoeuropa: -2009:4, 2373 RON/EURO;
-2010:4, 2099 RON/EURO;
-2011:4, 2379 RON/EURO.
Pentru sust.inf.finan.din form. de ?Inf.gen.?, se vor prez.sit.finan.anuale si, dupa caz, sit.finan.anuale consolid.aferente anilor 2009, 2010si2011 depuse la MF.
O.e.nerezid.: vor prez.traduc.autoriz.si leg.a doc.solicit. mai sus. In masura in care public.bilant.cont.nu este prev.de legisl.tarii de orig./tarii in care este stab.o.e., atunci acesta va prez.alte doc.edif.care sa reflecte o imag.fidela a sit.ec.si finan.a o.e., in vederea verif.indepl.cerint.solicit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Val.cum.a ctr.prez. de catre o.e.ca dovada a exp.sale similare trebuie sa fie de cel putin 470.747, 50 lei (pentru ctr.aflate in derul.se vor lua in calcul pentru indeplinirea cer.min.de calif.numai partile din ctr.fin. si rec.de catre achiz.). O.e. sau membrii grupului vor prez. max.2 ctr., finaliz. sau in curs de der. in ultimii 3 ani calculati de la data limita pentru dep. ofert.
Cerinte oblig.: 1.Decl.priv.lista princ.prest.de serv.sim.in ultimii 3 ani form.10 cu Anexa la form.10 si Form.11, in orig.
2.Pentru fiecare ctr.invocat in vederea indep.cerint., ofert.va prez.doc. suport de confirm.
In cazul in care ofert.isi dem.capacit.tehn.si prof.invocand si sus.acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sust.de care benef., de regula, prin prez.unui angajament ferm al pers.resp., in cf. cu form.12.
Recomandari/ certificari/ confirmari.Cerinte obligatorii: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata.
Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
In conformitate cu manualul Sistemului de Management al Securitatii Informatiei din cadrul Agentiei Nationale de Integritate, elaborat in conformitate cu ISO 27001, se solicita ca operatorul ec. sa aiba implementat standardul de securitate ISO 27001. Nu se accepta un operator economic in curs de certificare, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate.
Cerinta obligatorie: Operatorul ec. ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orig.? certificatul - ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Autoritatea contractanta tine seama, printre altele, de cerintele privind protectia sanatatii umane, in conformitate cu articolul 9 din Tratatul privind functionarea Uniunii Europene si cu politicile Agentiei Europene pentru Sanatate si Securitate in Munca. Avand in vedere acest fapt, evitarea si minimizarea oricaror riscuri pentru sanatatea si securitatea populatiei si a personalului implicat in procedura de arhivare fizica sunt esentiale pentru autoritatea contractanta.
Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 18001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al mediului ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Politica de mediu a Uniunii Europene se bazeaza pe principiul integrarii aspectelor legate de mediu, astfel cum se prevede la articolul 11 din Tratatul privind functionarea Uniunii Europene, conform caruia cerintele de protectie a mediului trebuie integrate in definirea si punerea in aplicare a politicilor si actiunilor Uniunii Europene, in special pentru promovarea dezvoltarii durabile. Tinand seama de acest principiu, autoritatea contractanta promoveaza un bun management al mediului.
Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 1400 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 13:00
Locul: Sediul Agentiei Nationale de Integritate, din Bucuresti, b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a. Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta punctaje egale: daca doua sau mai multe oferte prezinta acela?i cel mai scazut pre?, se va solicita o noua propunere financiara din partea respectivilor operatori economici, in termen de cel mult 24 de ore de la deschiderea ofertelor, men?iune care va fi facuta ?i in procesul verbal de deschidere a ofertelor.b.A. Informa?ii privind ofertan?ii ?i subcontractan?ii: Se va prezenta lista cuprinzand subcontr., inso?ita ?i de ac. de subctr. (daca este cazul).Prezentare: ? Formularul nr. 14, complet.?i semnat de fiecare subctr. (original / trad.autoriz.)? Subctr.l va prezenta form.3 si nr. 4 - original, Nota: 1) In cazul in care o.e. nu are subctr., va prezenta o decl. in acest sens sau va men?iona acest lucru in form.14.2) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subctr, a.c.va lua in considerare resursele mat. ?i umane ale acestuia, cu condi?ia prez.de doc.relevante in acest sens, de catre subctr.B. Informatii privind asocia?ii: Se va prezenta Ac.de asoc.cu urmat.prevederi min.(orig.?i trad.autoriz.leg., unde este cazul): ? asocia?ii sunt responsabili solidar ?i nelimitat de executarea contractului;? nominalizarea liderului asocia?iei;? comunicarile se vor face cu liderul asocia?iei;? pla?ile se vor face catre liderul asocia?iei;? nominalizarea persoanei care semneaza in numele ?i din partea liderului, precum ?i imputernicirea de a semna contractul in numele asocia?iei.Nota: 1) A.c. va solicita legaliz.asoc.in cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare.2) Atunci cand un grup de o.e. depune oferta comuna, capacit.ec.-finan., th.?i prof.se dem.prin luarea in consid.a res.tuturor membrilor grupului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Direc?ia Juridica, Control, Rela?ii Publice ?i Comunicare
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Tel. +40 372069869, Fax: +40 372069888
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer