Licitatie Publica - Armaturi inalta presiune Dn 10, 20 Pn 400 (ventile reglaj si izolare), SRR 140/40-30t/h, SRR 140/13-60 t/h, Repaletare rotor trepte 1-17, reconditionat diafragme rotorice tr. 2-17, reconditionat carcasa CIP TA4, Robinete si vane
Anunt de intentie (utilitati) numarul 21547/10.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Adresa postala: Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian-Cosmin Sava, Tel. +40 236448305, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 236448275, Adresa internet (URL): www.cetgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Armaturi inalta presiune Dn 10, 20 Pn 400 (ventile reglaj si izolare)
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Armaturi inalta presiune Dn 10, 20 Pn 400 (ventile reglaj si izolare)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42131144-7 - Vane de control (Rev.2)
42131270-9-Vane de trecere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
2 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Toate datele vor fi publicate ulterior in anuntul de participare si in documentatia de atribuire aferenta.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SRR 140/40-30t/h, SRR 140/13-60 t/h
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SRR 140/40-30t/h, SRR 140/13-60 t/h
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42131141-6 - Supape reductoare de presiune (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Toate datele vor fi publicate ulterior in anuntul de participare si in documentatia de atribuire aferenta.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Repaletare rotor trepte 1-17, reconditionat diafragme rotorice tr. 2-17, reconditionat carcasa CIP TA4
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repaletare rotor trepte 1-17, reconditionat diafragme rotorice tr. 2-17, reconditionat carcasa CIP TA4
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42113100-5 - Piese pentru turbine cu aburi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 276, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Toate datele vor fi publicate ulterior in anuntul de participare si in documentatia de atribuire aferenta.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Robinete si vane
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Robinete si vane
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Toate datele vor fi publicate ulterior in anuntul de participare si in documentatia de atribuire aferenta.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 5, 936, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 11:33