Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Artera de legatura intre strada Stirbei Voda si strada Morilor, inclusiv podul peste raul Olanesti in municipiul Rm. Valcea


Anunt de participare numarul 67869/01.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL OPREA, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Artera de legatura intre strada Stirbei Voda si strada Morilor, inclusiv podul peste raul Olanesti in municipiul Rm. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL RM VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FAZE DE PROIECTARE: Intocmire studii geotehnice, studii topografice, studiu de fezabilitate, documentatii avize si PAC (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru, 3 ex. ), proiect tehnic, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati siasigurare asistentatehnicapeintreagadurata de executie a lucrarii.Proiectul va solutiona inclusiv iluminatul public.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FAZE DE PROIECTARE: Intocmire studii geotehnice, studii topografice, studiu de fezabilitate, documentatii avize si PAC (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru, 3 ex. ), proiect tehnic, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati siasigurare asistentatehnicapeintreagadurata de executie a lucrarii.Proiectul va solutiona inclusiv iluminatul public.
Valoarea estimata fara TVA: 967, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 19000 RON; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL; PLATA SE FACE LA 14 ZILE DE LA EMITEREA FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea unor formulare din care sa reiasa ca: nu este in stare de faliment ori lichidare, afacerile nu ii sunt administrate de un administrator judiciar; activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii; nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din situatiile prezentate anterior; si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul local si catre bugetul consolidat al statului; nu a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; nu prezinta informatii false sau prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, declaratii privind eligibilitatea;pentru persoanele juridice/fizice romane se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original), eliberat in ultimele 30 zile anterioare datei de deschidere a ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; statutul firmei; dovada atestarii personalului pentru prestarea serviciului de proiectare; pentru persoanle juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea formularului "Informatii generale" si cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani safie de minim 1.800.000 lei pentru a se evita riscul neindeplinirii contractului datorita lipsei capacitatii financiare a contractantului; bilantul contabil la 30.06.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani safie de minim 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita prezentarea unor recomandari din partea beneficiarilor cel putin doua, o lista cu principalele servicii in ultimii 3 ani, doua contracte similare cu cel supus achizitiei, in valoare cumulata de 290.000 lei, pentru a verifica daca contractantul a executat servicii similare, daca are experienta in domeniu si si-a indeplinit conditiile contractuale la termen; declaratie privind personalul de specialitate pentru a se verifica capacitatea ofertantului de a indeplinii contractul; se va cere si o declaratie privind subcontractantii pentru a se vedea ponderea ce o realizeaza fiecare la indeplinirea contractului si pentru a legaliza asocierea la incheierea contractului.- se solicita ca ofertantul sa detina certificare ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
doua contracte similare cu cel supus achizitiei, in valoare cumulata de minim 290.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Rm. Valcea, str. General Praporgescu, nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care Studiul de Fezabilitate nu va fi aprobat prin HCLcontractul inceteaza.Documentatia este postata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios al Primariei mun. Rm. Valcea
Adresa postala: str.G-ral. Praporgescu, nr.14, ,Localitatea: RM VALCEA, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer