Licitatie Publica - Articole de birou (rechizite, papetarie, etc.)
Anunt de participare (utilitati) numarul 144819/09.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Fratii Golesti, nr. 25B, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 248607200, In atentia: Neacsu Gabriel, Email: [email protected], Fax: +40 248607209, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Articole de birou (rechizite, papetarie, etc.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului din Pitesti, Str. Targul din Vale nr 50-52 in intervalul programului de lucru al achizitorului :07.30 ? 15.00.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia produselor solicitate prin caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate de produse solicitata prin caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 29, 860.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica ? Sucursala de Transport Pitesti.Conditii de retinere a garantiei de participare: vezi descrierea de la pct.VI.3. "Alte informatii" . CuantumulGarantiei de buna executie este de 10% (5 % pt. IMM) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a Garantiei de buna executie: 1 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind clauzele contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii / Modalitati de plata: prin transfer bancar cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata - Formularul 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat - Formularul 34. Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 4Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Budan Mihai ; Bilca Ion ; Patru Constanta ; Dulama George Adrian; Popescu Maria; Stancea Florin; Mihai Daniel ; Vlasceanu Ion ; Miu Clara Manuela; Neacsu Gabriel; Georgescu Eduard .
5. Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Din certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datori scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate. -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale. Ofertantul va prezenta formularul tip, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta mostre pentru toate tipurile de produse ofertate
Nota : Mostrele prezentate de catre ofertantul care va fi declarat castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Monstre pentru fiecare tip de produs solicitat ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la etapa finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistarti in SEAP, conf. art. 42 si 44, alin. (2) din Hotararea nr. 1660/2006. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi.Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Eventualele limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul ofertei: nu exista limite, cu respectarea preved.art. 202 din OUG 34/2006. In cursul desfasurarii licitatiei electronice nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi.Dupa runda de reofertare, toti participanti care si-au modificat propunerea financiara, au obligatia ca in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2251
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 10:00
Locul: CN TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Pitesti, Loc. Pitesti, Strada Fratii Golesti nr 25B, e
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Orice operator economic interesat poate solicita clarificari si informatii. Aceste solicitari se adreseaza in scris, inainte de data, specificata in invitatia de participare, pentru depunerea ofertelor lasand posibilitatea autoritatii contractante de a raspunde in termenele prevazute la art.78 si art.79 din OUG 34/2006.- Ofertele vor fi evaluate prin calificativele: inacceptabila, neconforma sau admisibila conform HGR 925/2006 in vigoare la data prezenta, art.36, art. 361 si art. 37.Aplicarea criteriului de atribuire se face numai asupra ofertelor declarate ?ADMISIBILE?, iar oferta castigatoare va fi stabilita dintre ofertele admisibileLa momentul finalizarii etapei finale de licitatie electronica, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul clasat pe locul I dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, are obligatia ca in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita propunerea finaciara corelata cu pretul ofertat; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului;Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitatea ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei ;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In vederea solutionarii contestatiilor pe cale administrativ-jurisdictionala, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze CNSC, cu respectarea prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. Transelectrica S.A. Bucuresti - Sucursala de Transport Pitesti - Consilier juridic
Adresa postala: Strada Fratii Golesti, nr 25B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel. +40 248607200, Fax: +40 248607209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2013 13:05