Licitatie Publica - Articole de incaltaminte (Bocanci)
Anunt de participare (utilitati) numarul 130543/19.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Preda, Tel. 021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Proceduri Achizitii Produse Servicii si Lucrari, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Articole de incaltaminte (Bocanci)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco depozit - Achizitor SC CFR SCAD BRASOV SA, str. Fundatura Harmanului nr. 3, Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 000 si 567, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia la un interval de 3 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Articole de incaltaminte (Bocanci)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18800000-7 - Articole de incaltaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati acord cadrumin: 2000 perechi max: 9000 perechi
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 000 si 567, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 11.340 lei, Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimii 2 ani, condamnari in ultimii 3 ani ;3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, 7.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010;
2. Informatii generale privind cifra medie de afaceri;
3.Informatii generale privind bonitatea;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produsese confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar. Se va anexa minim 1 recomandare.
2. Mostre. Ofertantii vor depune mostrele odata cu Depunerea ofertei si a documentelor de inscriere, constand: -Produsele prezentate ca mostre vor purta o eticheta pe care vor fi inscrise: unitatea producatoare, denumirea produsului, standardul de executie, materia prima (piei de bovina) si vor fi insotite de instructiuni de depozitare, utilizare si intretinere.
-Unul dintre bocancii prezentati ca mostra va fi prezentat sectionat conform cerintelor caietului de sarcini, la sediul SNTFC ?CFR CALATORI? SA din B-dul. Dinicu Golescu, Nr. 38, etaj 4, camera 17, sector 1, Bucuresti. Mostrele vor avea atasata o eticheta cu mentiunea ?Mostra pentru procedura din data de si denumirea societatii deponente?.
Ofertele, a caror mostre de produs depuse, nu corespund cerintelor caietului de sarcini, vor fi declarate neconforme. Mostrele depuse de ofertantul declarat castigator vor ramane la SNTFC CFR CALATORI SA pana la finalizarea contractului. Mostrele depuse de ofertantul/ofertantii a caror oferta a fost declarata necastigatoare pot fi ridicate in maxim 30 de zile de la semnarea contractului, pe baza de solicitare scrisa. Dupa expirarea acestui termen autoritatea contractanta nu mai raspunde de mostrele neridicate.
3.Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 53/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 11:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bd Dinicu Golescu nr. 38 sector 1 Buc, etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare publicat pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030044, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. 021/319.95.65, interior 122.961, Fax: 021/310.20.62
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 15:47