Licitatie Publica - Articole de mobilier si diverse sortimente de birotica
Anunt de participare numarul 136445/12.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Directia Servicii Studentesti, Tel. +40 232216853-2426, In atentia: ing. Anca Gania, Email: [email protected], Fax: +40 232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Articole de mobilier si diverse sortimente de birotica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campus studentesc Tudor Vladimirescu, camine studentesti, la fiecare camin in parte
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de ?Articole de mobilier si diverse sortimente de birotica?: Lot1: scaune si saltele, Lot2: dulapuri, Lot3: cuiere, etajere, birouri, Lot4: paturi, Lot5: diverse sortimente de birotica. Cantitatile sunt mentionate in documentele anexate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39143110-0 - Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
30145100-8-Role pentru masini de calcul (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
39122100-4-Dulapuri (Rev.2)
39143112-4-Saltele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de ?Articole de mobilier si diverse sortimente de birotica?: Lot1: scaune si saltele, Lot2: dulapuri, Lot3: cuiere, etajere, birouri, Lot4: paturi, Lot5: diverse sortimente de birotica. Cantitatile sunt mentionate in documentelor anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 912, 404.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: L1=1112lei, L2=2740lei, L3=1373lei, L4=8189lei, L5=270lei.Per.de valab.a gar.de particip.tb.sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei(cel putin 3 luni de la data depun.ofertelor).Gar.de particip.p.fi depusa pana in mom.deschiderii ofertelor(Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Univ.Tehn.?Gh.Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trez.Iasi sau depunerea de numerar la casieria DSS aUniv.Tehn.?Gh.Asachi?? din Iasi, str.prof.dr.doc.D.Mang.nr.67, camin T18, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in orig.(art. 86 din HG 925/2006).In conf.cu prev.L346/2004 cu modif.si compl.ulterioare, garantia de participare p. fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM.Conform O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.c), in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, sumele de: L1=741, 98lei;L2=1826, 83lei;L3=915, 60lei;L4=4325, 93lei, L5 nu este cazul.Pentru return.garantiei de participare, op.ec. se obliga dupa expirarea termenelor prevazute la art. 88 din HG 925/2006, modif.si compl.ulterior, sa transmita prin fax/adresa scrisa, cu solicitarea return.gar.si cu mentiunea contului bancii in care doreste sa se efectueze OP. Gar.de buna exec.se constit.in suma fixa, intr-un cuantum de max.5% din val.contractului fara TVA.Forme de constit.a gar.de buna exec. ce vor fi acceptate: vir.in cont.bancar: Univ.Tehn?Gh.Asachi?din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trez.Iasi sau dep de numerar la casieria DSS, str.prof.dr.doc.D.Mangeron nr.67, T18, parter sau un instrument de garantare emis in condit legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, ce se prezinta in original(art. 86 din HG 925/2006).Scris de garant bancara vor fi elib, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref.cu coresp.in Romania.In conformitate cu prev L346/2004, gar de buna exec p.fi achitata cu red.de 50% in cazul in care ofertantul e IMM.Pentru return garant, op.economic se obliga dupa expir termenelor prevaz la art. 92 din HG 925/2006, modif.si compl.ult, sa transm.prin fax adresa scrisa, cu solicit return garant cu ment cont bancii in care dor.sa se efect OP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Tarif camin/Subventii/Venituri proprii ale caminelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif.si compl.ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte:
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006
Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, cu mod.si compl. ult.
Cerinte:
b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006
Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinte:
a) prezentareadocumentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal:
1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);
2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
b)- daca depunerea ofertelor este dupa de 25 ale lunii se acceptaprezentarea obligatiilor de plata exigibile la data de 30/31 ale lunii anterioare deschiderii;
- daca depunerea ofertelor este inainte datade 25 ale lunii se acceptaprezentarea obligatiilor de plata exigibile la data de 30/31 cu doua luni anterioare deschiderii;
c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Cerinte:
b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinte:
b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.
NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic- Ec.Mariana Crivoi.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin. (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.
Cerinte:
a) prezentareadocumentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;
b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani-Formularul 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formular 9-Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Solicitarea documentului mentionat este pentru toate loturile.Se solicita in plus pentru lot 2 si lot 4 urmatoarele: - pentru lot 2: continutul documentelor sa dovedeasca efectuarea in ultimii 3 (trei) ani, a unul sau mai multe contracte de livrari de produse similare, cu o valoare cumulata de cel putin 182.000 lei fara TVA.
-pentru lot 4: continutul documentelor sa dovedeasca efectuarea in ultimii 3 (trei) ani, a unul sau mai multe contracte de livrari de produse similare, cu o valoare cumulata de cel putin 545.000 lei fara TVA.
Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse.
Continutul documentelor sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala
(I)Prezentare de mostre pentru pozitiile din caietul de sarcini: LOT1: Poz.2: Scaun tapitat(tip Bistro sau echiv), Poz.3: Saltea, de dimensiuni min. 50x90x20cm-decupata.
LOT2: Poz.2: Dulap cu modul suprapozabil cu trei usi, modulul nu va fi montat cu suruburi, pentru a se putea manipula.
LOT3: Poz.3.I.: Cuier, Poz.3.II.: Etajere,
Poz.3.III.: Birou student, cu lung.90 cm, lat.60 cm, inaltime 80 cm, din pal melam de cul.lemn rosu.
LOT4: Poz.4.II.: Pat supraetajate cu pal melam de cul: stejar natur, pt.reper.10 din schita nr. 11 Caiet de Sarcini.Pt.saltea se accepta dim. de min. 50x90x20 cm(decupata).Vopsitorie in camp electrostatic, de cul: Terra Brown(RAL 8028).Pentru aleg.culorilor s-a avut in vedere cod din catalog de la Ral Classic, Neokem.LOT5: Poz.9: Biblioraft mare, Poz.14: Calculator birou, Poz.15: Capsator 24/6, Poz. 22: Creion mecanic 0, 5, Poz.31: Dosare cu sina de plastic, Poz.46: Perforator mare, Poz. 48: Pix cu gel albastru, Poz. 50: Pix metalic, Poz.51: Pix metalic de unica folosinta albastra
Continuare(I): Se solic.in ved.stabilirii conf.cu prod.ce fac ob.contr.prez.de mostre.Mostrele solic. se vor dep.cu of.(oferta se depune la Registratura Univ.Tehnice?Ghe.Asachi? din Iasi iar mostr.se vor depune la Magazia DSS?part.caminT17 din Camp.stud.T.V din Iasi).Se va eticheta fiecare prod.in parte cu o foaie prin care se ment lotul, respectivpoz. din Caietul de Sarcini.La toate mostrele li se vor atasa o foaie marcata cu adresa autoritatii contractante, adresa si denumirea ofertantului si cu: ACHIZITIE ?Articole de mobilier si diverse sortimente de birotica?
Mostre pentru lot.......?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA (stabilita in anuntul de participare) ORA (stabilita in anuntul de participare)?.NOTA: Dupa analiz mostr.de catre com.de ev., ptr op. ec. castig. acestea se vor opri pana in mom. livr.prod in ved compararii cu mostrele prezentate la deschidere.Mostrele of necas.vor fi returnate pe chelt.ofertantilor.
Prez.Form.10, insot.de o decl.scrisa, Form.11 a ofert.priv. part./partile din contr.care sunt indeplin de subcontr.si specializ.acest.In cazul in care contr.de achiz.pub.urm.sa fieindepl.doar de of., acesta va da o decl.ca nu are subcontr.Cont.doc.conf.celor solicit.Cand parti din contr de achiz. publ.urm.sa se indeplin.de unul sau mai multi subcontract., aut.contr.are oblig.de a solic. la inch.contr.deachiz.pub., prez.contr.inch. intre viitorul contract.si subcont.nomin.in of.Contr.prez.tb.sa fie in concord. cu of.si se vor const.in anexe la contr.de achiz. publ.Pe parc.derul.contr, contract.nu are dreptul de a inlocui subcontract. nomin.in of.fara accept aut.contr., iar ev inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop.tehn.sau fin.init.Aut.contr.nu are dreptul de a impune indeplin.unor crit.de calif.ptr.event.subcontr, dar res.mat.si umane ale subcont.decl.se iau in consid., ptr part. lor de impl.in contr.care urm.sa fie indepl.daca sunt prez.doc.relevante in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desf.in o runda.Pt.a putea participa la LE, ofertantii vor tb.sa fie inreg.in S.E.A.P.In cadrul procesului de LE, procesul repetitiv se va referi numai la pret.Elementul proces repetitiv il constit.pretul total.In cadrul LE, optiunile sunt setate a.i toate inf.necesare sa fie vizibile in S.E.A.P.: Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: Da.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Da.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Da.Valoarea procentuala a pasului de licitatie este de 0, 25% din valoarea estimata.Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: DaPrelung.per.de licitare, in ultima runda de licitare, va fi aplicata dupa expir.timp.alocat per.de licitare al ultimei runde si numai in conditiile in care, intr-un interval prestabilit al ultimei runde din faza finala de LE, s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7035/25.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 11:00
Locul: Univ.Tehnica?Gh. Asachi? din Iasi, Str.Prof.dr.doc.D.Mang., Sala Senat (C101), etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice ? Gheorghe Asachi? din Iasi - membri ai comisiei de Evaluare Oferte si persoane imputernicite de catre ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa LE, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, aut.contr. va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua prop.financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul declarat castigator dupa incheierea LE va depune oferta financiara finala (cu noul pret rezultat la licitatie), in orig, la Registratura Universitatii.Aceasta oferta o va inlocui pe cea depusa init.si in baza ofertei finale refacute va fi incheiat contractul.In caz in care oferta care a fost stab.castig.e oferta depusa in comun de mai multi ofertanti, aut.contr.impune, inainte de inch.contract, sau legaliz.asocierii ofertantilor respectivi sau desemnarea unui lider al asocierii, de catre toti asociatii, lider cu care se va inch.contract.In caz in care aut.contr. nu ajunge sa incheie contract.cu ofertantul a carui oferta a fost stab.ca fiind castig, aceasta are drept.de a anula aplic.proced.pt.atrib.contr.de achiz.publ.In cazul in care, parti din contract.de achiz.publica urm.sa se indepl.de unul sau mai multi subcontractanti, atunci aut.contr.are oblig.de a solicita, la inch.contr.de achizitie publica respectiv, prez.contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derul.contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul aut.contr, iar eventuala inloc.a acestora nu tb.sa conduca la modif.prop.tehnice sau financiare initiale.Daca pe parcurs.indeplin.contract.se constata fapt ca anum.elemente ale specif.tehnice din contract sunt inferioare sau nu corespund specif.tehnice din prop.tehnica, preleveaza prev.din prop.tehnica, iar daca anumite elem.ale prop.tehnice sunt inferioare sau nu coresp.cerintelor prev.in caietul de sarcini, preleveaza prev.caietului de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers.vatamata p.sesiza CNSC, in termen de 5 zile(pt.L5), resp.10 zile(pt.L 1, 2, 3, 4) incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? dinIasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: str. Prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T, etaj I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40 232278680-2534, Fax: +40 232216853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 13:48