Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASCENSOR DE PERSOANE SI LUCRARI DE MONTAJ


Anunt de participare numarul 31142/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Adresa postala: Str.Stadionului nr.1-3, ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520064, Romania, Punct(e) de contact: BECSEK ATTILA, Tel.0267-311675, Email: [email protected], Fax: 0267-311675
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASCENSOR DE PERSOANE SI LUCRARI DE MONTAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SF. GHEORGHE STR STADIONULUI NR1 JUD COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZAREASCENSOR DE PERSOANE SI LUCRARI DE MONTAJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221600-0 - Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aSCENSOR DE PERSOANE SI LUCRARI DE MONTAJ
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE -1500 TRON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ACHIZITIA DE ASCENSOR PERSOANE SI LUCRARI MONTAJ VA FII FINANTAT DIN VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( CONF. ART.44 OG34/2006 )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORULECONOMIC PARTICIPANT LA LICITATIE VA DOVEDII CA NU INTRA SUB INCIDENTA ART 180 RESPECTIV 181 DIN OG 34/2006. AUTORITATEA CONTRACTANTA ISI REZERVA DREPTUL DEA DESCALIFICA OFERTANTUL CARE INTRA SUB INCIDENTA CELOR DOUA ARTICOLE SUS MENTIONATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. In acest sens se vor prezenta documentele:
- Certificat eliberat de Administratia financiara precum si certificat eliberat de directiile locale de taxe si impozite (formulare tip eliberate de autoritatile competente cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (FORMULAR B.2 din Sectiunea IV);
2.Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator sau autorizatie de producator (Formularul B3 din Sectiunea IV).3. Certificat de conformitate a produselor cu normele europene.
4. Recomandari din partea altor beneficiari minim 3 recomandari .5. Fisa de informatii privind experienta similara (Formular B4 din Sectiunea IV).6.Bilantul contabil la data 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
7. Formularul de oferta (FORMULAR 3 din Sectiunea IV);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII COTRACTANTA -SF GHEORGHE STR STADIONULUI NR 1 JUD COVASNA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTIIIMPUTERNICITI AL FIRMELOR OFERTANTE (CONF. ART 33 / HG 925 )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR STAVROPOLOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART 272 DIN OG 34/2006 LIT. 2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL SERVICIUL JURIDIC SPITALUL JUDETEAN FOGOLYAN KRISTOF SF. GHEORGHE
Adresa postala: STR. STADIONULUI NR 1, Localitatea: SF. GHEORGHE, Cod postal: 520064, Romania, Tel.0267-311675, Email: [email protected], Fax: 0267-311675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer