Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ASFALTARE DC 34 , km 1+300-8+400 Ciceu Mihaiesti - Ciceu Corabia


Anunt de participare numarul 87568/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ciceu Mihaiesti
Adresa postala: Ciceu Mihaiesti, nr 42, Localitatea: Ciceu-Mihaiesti, Cod postal: 427218, Romania, Punct(e) de contact: Aurelian Bora, Tel.0263344500, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263344500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASFALTARE DC 34 , km 1+300-8+400 Ciceu Mihaiesti - Ciceu Corabia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ciceu Mihaiesti , judetulBistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASFALTARE DC 34 , km 1+300-8+400 Ciceu Mihaiesti - Ciceu Corabia in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini al documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI al prezentei
documentatii.Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform Caietului de sarciniDurata de garantie a lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 10 ani de la receptia la terminarea lucrarilorPe perioada garantiei prestatorul are obligatia sa execute toate remedierile la deteriorarile constatate de beneficiar
In cazul in care remedierile sunt executate de alt beneficiar decat executantul lucrarilor , cand acesta refuza efectuarea remedierilor , decontarea acestora se va face din cuantumul garantiei de buna executie .
Valoarea estimata fara TVA: 6, 161, 818RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip este100.000 leiPer de val a garant este90 de zileModul-conf art. 86 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGar de buna executie5 % din val fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare pe anul 2009 H.G. nr. 577/1997 cu modificarile si completarile ulterioare;Transferuri M.D.R.L. ;Alte surse legal constituite .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au oblig. de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris , semnat de partile asoccare va fi prez aut. contr. inainte de semn contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea Formular 12 A (original)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formular 12 B (original
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12 C (original)
1. Certificat de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat-Administratia Finantelor Publice)- original sau copie legalizata2. Certificat privind taxele si impozitele locale (emis de Primarie-Directia taxe si impozite locale)- original sau copie legalizata(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 20082. Bilant contabil
3. Situatia financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala> 12.000.000 lei, Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2006:1 euro= 3.52 leiAnul 2007:1 euro= 3.33 leiAnul 2008:1 euro= 3.68 lei2. Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2006, 31.12.2007. 31, 12, 2008In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul I.M.M.-urilor cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 2008Cifra medie anuala > 6.000.000 lei3. Situatia financiara (Se va completa formularul 3)-Lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) pentru anul 2008Indicatorul de lichiditate generala trebuie trebuie sa fie mai mare sau egal cu 100% pentru calificarea ofertantului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator, iar cerinta minima este ca trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale Formular 3
2. Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari3. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 12F)
4. Fisa de informatii privind experienta similara Formular experienta similara
5. Recomandari pentru lucrari drumuri .
6. Resurse tehnice
6.1 Declaratie privind dotarile specifice: Formular (12H)
7. Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
4.Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract similarin valoare de minim6.000.000 lei, fara TVAContractul similar trebuie sa fie incheiat in ultimii 5 ani, pentru lucrari realizate de drumuri, 7.Declaratie privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul 12I.Declaratie trebuie insotita, dupa caz, de CV-uri, copii ale diplomelor sau atestatelor pentru persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.Conditii minime: -RTE atestat MLPAT in domeniul lucrarii -cu atestat si legitimatie valabile la data licitatiei-minim 1-CQ atestat in domeniul lucrarii cu diploma valabila la data licitatieimin 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DC34 km 1+300-8+400
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 11:00
Locul: Primaria Ciceu Mihaiesti , localitateaCiceu Mihaiesti , nr. 42 , judetul Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE , nr. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264434057, Fax: 0264596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIILE SE DEPUN IN TERMEN DE 5 ZILE LA CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ciceu Mihaiesti
Adresa postala: Ciceu Mihaiesti , nr. 42 , jud. Bistrita Nasaud, Localitatea: Ciceu Mihaiesti, Cod postal: 427218, Romania, Tel.0263344500, Email: [email protected], Fax: 0263344500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer