Licitatie Publica - ASFALTARE DC41 DE LA KM 0.000-6.600
Anunt de participare numarul 88796/19.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RUNCU SALVEI(PRIMARIA COMUNEI RUNCU SALVIEI)
Adresa postala: RUNCU SALVEI NR.1, jud BISTRITA NASAUD, Localitatea: Runcu Salvei, Cod postal: 427256, Romania, Punct(e) de contact: ANCHIDIM PAVELEA, Tel.0263352214, Email: [email protected], Fax: 0263352211, Adresa internet (URL): primariarunc, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASFALTARE DC41 DE LA KM 0.000-6.600
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IN LOC. RUNCU SALVEI JUD. BN
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARII DE ASFALTARE A DRUMULUI COMUNAL PRIN ASTERNEREA DE MIXTURII ASFALTICE 41 DIN RUNCU SALVEI DE LA KM 0.00-6.600
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATII DE LUCRARII DIN CAIETUL DE SARCINII
Valoarea estimata fara TVA: 6, 589, 982RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTIVCIPARE 60.000, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurii bugetare, bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata valabile la data licitatiei sau echivalent
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, dupa data de 04.10.2009 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe anul 2008Informatii privind cifra medie de afacerii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit pozitiv pe anul 2008 cifra medie de afacerii pe ultimi 3 ani in valoare de minim 12.500.000 lei ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrarii in ultimii 5 ani
Fisa privind experienta similaradeclaratii privind personalul tehnic- asigurarea unui responsabil tehnic cu executia
declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, dotarii asda cum este preva=zut in caietul de sarcinii
Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, ISO 140001 respectiv OHSAS 180001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimi 5 ani a cel mult 3 contracte cu o valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 4.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 12:00
Locul: primaria runcu salvei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR6 SECT 3 BUCURESTI, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL PE RAZA CARUIA SE AFLA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: CURTEA DE APEL CLUJ, STR STEFAN CEL MARE NR1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE UN CONTESTATOR, DESPRE UN ACT PE CARE ACESTA IL CONSIDELA LEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 16:50