Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asfaltare DJ 155A, Rasca Slatioara, km 13+800-18+000, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 85595/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Micsunica Andronache, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asfaltare DJ 155A, Rasca Slatioara, km 13+800-18+000, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 155A, Rasca Slatioara, km 13+800-18+000, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AsfaltareDJ 155A, km 13+800-18+000- lucrari terasamente, amenajare sistem rutier proiectat, executie acostamente, amenajare drumuri laterale, dispozitive de colectare si evacuare a apei, lucrari de podete, lucrari de consolidare drum, lucrari de amenajare a podurilor, lucrari de siguranta circulatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a investitieiAsfaltare DJ 155A, Rasca Slatioara, km 13+800-18+000, judetul Suceavaconform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 611, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma 66.000 leisi garantia de buna executie in procent de5%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr.1256/2005, privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A Declaratie privind eligibilitatea .-Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.
-Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, in original sau copie legalizata;
- Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice, in original sau copie legalizata;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidepe langa Tribunalul Teritorial in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul B1 declararea cifrei medii de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2006, 2007, 2008)
2. Bilanturile contabile vizate de Administratia Finantelor Publice (Serviciul Bilanturi). Documentele (bilanturile) vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
3. Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri- 13.000.000 lei2. Bilanturile contabile la la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, 3. prez unui angaj ferm al pers prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofert resur fina. si teh. nec. invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani
2.Lista personalului responsabil cheie
3.listaa util., inst. si al echip. tehnice
4.Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani.
5.Asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. seful de lucr, spec. cu st sup. in dom. dru. si poduri abs. cu diploma de licenta in dom respectiv, cu cel putin 10 ani exp. in derularea unor proiecte sim. ca natura, marime si complex..Min 1 RTE Constr. rutiere, piste de aviatie, poduri, tunele cu atestat valabil la data ofertarii si cu part. in calit.de RTEsi cu exp. cel putin 3 ani in derularea unor proiecte sim. ca natura, marime si complex de la data atestarii.Min.1 resp cu contr.teh de cal in constr., dom Dr., pod, tunele, piste de av, transp. pe cablu cu atestat val la dat ofert si cu exp spec min de 3 ani de la data atestarii; Min. 3 spec cu st sup. in dom.dr si pod cu cel putin 5 ani exp. spec in derularea unor pro.sim. ca natura, marime si complex;
- o statie de prep mix asf, in cazul in care nu detine in prop o astfel de statie, of. treb sa faca dovada ca va putea asig. cant. de asfalt nec., autobasculante pentru transp mixt asfal. min. 3buc.- autobasculante pentru trans mat de constr. min. 2 buc.- autospeciala cu matura mec minim 1 buc.- autospeciala pentru aplicarea emulsiei bit(gudronator) minim 1 buc.- repartiz. de asfalt cu insp. teh.val. min. 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin 12t min. 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min. 1 buc.- vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t min 1 buc. .- autogreder - min 2 buc.- excavator mim 1 buc- lab.de grad II, aut. ISCOf. vor face dov finaliz. in ultimii 5 ani a cel putin 3 contr. de exec pentru luc sim de aceeasi natura si comple. cu lucr licitata si a caror valoare insumata sa fiede cel putin de 6.600.000 lei fara TVA; lucrsim vor fi insotite de doc.dov: contr. de exec, PV de rec la term. lucr. recomandari vizate de ISC-prez.cert. ISO 9001:2001 pt manag. calit. in constr. sau echiv..-Atestat Asoc Prof deDr si Pod sau echiv., in dom exec. de dr. si poduri, val la data desch of. Adev de membru al A.P.D.P. nu este echiv cu atestatul A.P.D.P.-Certif. sist pt manag sanatatii si sec in munca -OHSAS 18001/2004 sau echiv.-Certif. sist de manag al mediului , respectiv ISO 14001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4444/28.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2009 13:00
Locul: Camera 307 - Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.36, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va publica documentatia de atribuire in SEAP- fisa de date + liste cantitati Plansele se obtin gratuit de la sediul autoritatii contractanteDirectia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava in urma unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare nr72, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230210148, Fax: 0230521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2009 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer