Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asfaltare drum comunal DC 32A Serbaneasa - Galtofani din comuna Nicolae Balcescu,jud Valcea


Anunt de participare numarul 90567/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Nicolae Balcescu
Adresa postala: Jud Valcea, sat Rotarasti, Localitatea: Nicolae Balcescu, Cod postal: 247415, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Nicolae Balcescu, Tel.0250/761089, In atentia: primar Constantin Oprea, Email: [email protected], Fax: 0250/761025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asfaltare drum comunal DC 32A Serbaneasa - Galtofani din comuna Nicolae Balcescu, jud Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Nicolae Balcescu, sat Serbaneasa - Galtofani
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asfaltare drum comunal DC 32A Serbaneasa - Galtofani din comuna Nicolae Balcescu, jud Valcea conform tema de proiectare; Lucrarile propuse pentru asfaltarea drumului comunal DC 32A sunt: refacerea geometriei drumului, in plan orizontal, transversal si longitudinal;, executia de santuri;, refacere si executie de podete tubulare noi;, lucrari de protectie taluze in zona construita, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de asfaltare drum comunal DC 32A Serbaneasa - Galtofani din comuna Nicolae Balcescu conform tema de proiectare; Lungimea drumului ce se propune modernizarii este in total de 5, 80 km, la care se adauga 0, 25 km amenajare intersectii cu drumuri laterale.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 382, 085RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 67600 lei. Garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cofinantare Bugetul Consiliului Judetean Valcea, Bugetul de stat, HG 577/2001. Plata se face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat de atestare fiscala privind plata a taxelor si impozitelor Bugetul de stat - valabil la data licitatiei- original sau copie legalizata; Certificat Atestare Fiscala privind plata a taxelor si impozitelor Bugetul local- valabil la data licitatiei- original sau copie legalizata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- valabil la data licitatiei- original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare persoana juridica;
pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004.(Daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular D " Informatii generale",
Prezentare copiebilanturi contabile sibalantele de verificare contabila la31.12. 2008, 31.12.2007, 31.12.2006, inregistrate la D.G.F.P.Profitul net, conform bilant la 30.06.2009 : pozitiv
Prezentare copiebilant contabil sibalanta de verificare contabila la30.06.2009 inregistratelaD.G.F.P.
Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) conform bilantla 30.06.2009>100%
007, 31.12.2006 inregistratelaD.G.F.P.
Scrisoare de bonitate, emisa de banca, care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare de minim 3382100 lei;
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. In cazul in care sustinerea tertului se refera la un asigurarea unorresurse transferabile - fonduri financiare - atunci angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala: 6764170 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si a contractelor in derulare daca exista;Prezentare lista cuprincipale prestatiiin ultimii 3ani si a contractelor in derulare daca exista;
Recomandari beneficiari, ( in copie legalizata);
Prezentare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, presonalul responsabil cu indeplinirea contractului;
PrezentareDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1 lucrare de executie drumuri a carei valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu3280000 lei fara TVA;
-1 contract de prestari serviciicare a avut ca obiect executarea unor servicii similare. Valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie, cumulat, sa aiba o valoare mai mare sau egala 90000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante- primaria Nicolae Balcescu, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti, alte persoane autorizate in acest sens;imputernicirea va fi semnata si stampilata de catre o persoana autorizata din cadrul firmei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este postata pe SEAP, Orice completare privind documentatia de atribuire va fi postata pe SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, Localitatea: : Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6 , Sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: Primaria Comunei Nicolae Balcescu, Localitatea: Nicolae Balcescu, Cod postal: 247415, Romania, Tel.0250/761089, Email: [email protected], Fax: 0250/761025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2009 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer