Licitatie Publica - ASFALTARE DRUM COMUNAL DC5 PERISANI-MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA
Anunt de participare numarul 36949/23.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Perisani (Consiliul Local Perisani)
Adresa postala: localitatea Perisani , judetul Valcea, Localitatea: Perisani, Cod postal: 247480, Romania, Punct(e) de contact: Ion Sandu, Tel.0250757069, Email: [email protected], Fax: 0250757202, Adresa internet (URL): www.primaria-perisani-vl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ASFALTARE DRUM COMUNAL DC5 PERISANI-MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATELE PERISANI SI MLACENI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA LUCRARII DE ASFALTARE A UNUI DRUM COMUNAL PE UN TRONSOMN DE 4 KM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrare - valoarea maxima admisibila fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 018, 165RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40363 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate de guvern.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare (art.44+45/OUG 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 5.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Operatorii economici romani trebuie sa detina: 1.Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului; 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(forma completa); 3. Statutul societatii si actele aditionale, dupa caz actul constitutiv/autorizatie de functionare/alte echivalente; Persoane juridice straine: traducerea in limba romana, legalizata. Cerinte obligatorii: documente doveditoare privind forma de inregistrare/apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: copii dupa bilanturile contabile vizate pe ultimii 3 ani. 2. Scisoare de bonitate bancara, bonitate financiara. 3.contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a crditului obtenabil. 4. formulare tip cu valabilitate la data licitatiei-in original emise de: Directia de impozite si taxe locale, DGFP, taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani de minim 6400000 lei, profit net pozitiv in ultimul an contabil 2006, lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani. Fisa experienta similara Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari de acest gen.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/17.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunerea contravalorii in numerar la casieria Consiliului Local Perisani, judetul Valcea, sau prin ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 12:00
Locul: Primaria PERISANI ; comuna PERISANI Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor conf. art.33 , alin(a)din HGR 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Adresa postala: , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021/3104641 , Email: , Fax: , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr 6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice Consiliul Local Perisani
Adresa postala: Comuna Perisani, judetul Valcea, Localitatea: Perisani, Cod postal: 247480, Romania, Tel.0250/757280, Email: [email protected], Fax: 0250/757202, Adresa internet (URL): www. primaria-perisani-vl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 12:40